راه‌اندازی مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد خراسان‌شمالی

معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: در راستای کمک به کاهش اعتیاد در سطح استان این معاونت اقدام به ایجاد و راه اندازی اولین مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از فارس، هادی حسن‌دوست، معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در بجنورد اظهار کرد: هدف گزاری بسیج در این معاونت کمک به مردم و گروه‌های جهادی و بخش خصوصی به جهت تسهیل‌گری در حل مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

وی گفت: در این زمینه در راستای کمک به کاهش اعتیاد در سطح استان و افزایش توانمندی بهبودیافتگان از اعتیاد جهت بازگشت به آغوش جامعه معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اقدام به ایجاد و راه اندازی اولین مرکز آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته از اعتیاد کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: این مرکز آموزشی که در کمپ آفتاب بجنورد ایجاد شده که در راستای کمک به بخش خصوصی و نهادهای مردمی است.

حسن دوست تصریح کرد: هدف گزاری بسیج در این مرکز درمان بانوان معتاد به شکل رایگان و در کنار آن حرفه‌آموزی و کمک به اشتغال است با کمک نهادهای خصوصی و بخش‌های دولتی است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا