فراخوان ایده‌های خلاق و نوآورانه در عرصه مد و پوشاک اسلامی-ایرانی اعلام شد

فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه «پیش‌رویداد؛ رویداد و نمایشگاه حوزه مد و پوشاک» برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در عرصه مد و پوشاک اسلامی ایرانی، به مناسبت هفته عفاف و حجاب منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، فراخوان ایده‌های خلاقانه و نوآورانه «پیش‌رویداد؛ رویداد و نمایشگاه حوزه مد و پوشاک» با هدف استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در عرصه مد و پوشاک اسلامی- ایرانی به همت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

محورهای این رویداد شامل «شناسایی فعالان زیست بوم نوآوری و خلاق حوزه مد و پوشاک اسلامی-ایرانی با رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق»، «به‌هم‌رسانی بازیگران زیست بوم نوآوری مد و پوشاک اسلامی-ایرانی» و «توسعه زنجیره ارزش مد و پوشاک ایرانی-اسلامی» می‌شود.

از دیگر محورهای این رویداد می‌توان «ایجاد چرخه مد و شناسایی چالش‌های این حوزه»، «اشتراک‌گذاری و گفتمان‌سازی میان مجموعه‌ای»، «تجربه‌نگاری الگوهای موفق این حوزه»، «توسعه حوزه مد و پوشاک با محوریت بانوان» و «شناسایی چالش‌های زیست‌بوم حوزه مد و پوشاک» را نام برد.

این رویداد با هدف استفاده و توسعه ابزارهای نوآورانه و فناورانه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق در عرصه مد و پوشاک اسلامی-ایرانی و نیز توانمندی فعالان و ذینفعان این حوزه تیر و مردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این فراخوان می‌توانند به ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا