انتشار «رپورتاژ آگهی» و انواع «تبلیغات» مخصوص روانشناسان معتبر ایران
امروزه یکی از زیرمجموعههای بااهمیت در روابط عمومی بحث رپورتاژ آگهی (خبری) است. این نوع از تبلیغات در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان خود را در یک مسیر مشخص همراهی میکنید تا اتفاقی که میخواهید رقم بخورد.
به گزارش پایگاه خبری موفقیتشناسی، با توجه به استقبال مردم از رسانههای رسمی کشور، رپورتاژ آگهی بهترین فرصت برای معرفی خود و انجام تبلیغات مفید و کاربردی است. ازاینرو، پایگاه خبری موفقیتشناسی در راستای همکاری با جامعه روانشناسان معتبر کشور، بستری را برای تبلیغات و آگهی این قشر موثر در جامعه تدارک دیده است تا بتوانند به اهداف والای خود جامه عمل بپوشانند.
در نتیجه روانشناسانی که دارای «پروانه اشتغال تخصصی» و یا دارای «مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی» هستند میتوانند از این فرصت استفاده کنند و مطالب خود را با تخفیف 20 درصدی در این مجموعه رسانهای (پایگاه خبری موفقیتشناسی و پایگاه خبری کارآفرینی پرس) منتشر نمایند.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 09128237336 تماس حاصل نمایید.
انتهای پیام/