درباره برگزاری اردوی آموزشی کارآفرینی کسب‌وکارهای خانگی دختران در ۱۱ استان کشور

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران(طرح ملی یاس) توسط این جمعیت در حال برگزاری است و در ۱۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، پیام جلالی اظهار کرد: دومین اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس به همت جمعیت هلال احمر کردستان برای ۱۱ استان در حال برگزاری است.

وی افزود: دبیرخانه ملی باشگاه کارآفرینی به جمعیت هلال احمر کردستان واگذار شده است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و برنامه ای خاص را خدمت جوانان ارائه کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: یکی از رسالت های جمعیت هلال احمر، کاهش آسیب های اجتماعی بوده و با توجه به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، تلاش ما کم کردن و یا حذف آسیب ها است و باید در راستای کاهش آسیب ها در حوزه کسب و کار همچون حوزه فرهنگ و ورزش ورود کنیم.

جلالی با اشاره به واگذاری دبیرخانه ملی باشگاه کارآفرینی به جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته، ادامه داد: همایش آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی از ۲۴ تیرماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۵ مرداد ماه با حمایت سازمان جوانان هلال احمر و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح یاس (یاران آسیب ستیز) ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طی این مدت حوزه جوانان کردستان با افراد با تجربه و دانشگاه های مادر (دانشگاه امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف) ارتباط خوبی برقرار کرده و اعضای جوانان به صورت گروهی آموزش دیده اند، ضمن اینکه امیدواریم با مشارکت یونیسف و حمایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران، با شناسایی توانمندی های اعضای جوانان و راهنمایی آنان، کسب و کارهای خانگی ایجاد شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، یادآور شد: کردستان، استانی کم برخوردار است اما معتقدیم با وجود کمبودها همیشه شاهد پیشرفت استان در مقاطع مختلف بوده ایم، چراکه استان دارای پتانسیل های ویژه‌ای در حوزه نیروی انسانی است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا