دکتر مریم کوشکی جهرمی برنده جایزه ملی زن و علم

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، در آئین اختتامیه سومین جشنواره ملی «زن و علم» که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، برگزار شد؛ از دکتر مریم کوشکی جهرمی، استاد بخش علوم ورزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز، به‌عنوان برنده‌ی جایزه زن و علم (دکتر فرزانه میرزاخانی) در حوزه علوم انسانی تقدیر شد.

در این مراسم، ۲۴ بانوی برجسته و سرآمد علمی کشور، به‌عنوان برگزیدگان دو جایزه‌ی زن و علم (دکتر مریم میرزاخانی) و (دکتر پروانه فرزانه) معرفی و تقدیر شدند.

برترین‌های جایزه زن و علم (دکتر مریم میرزاخانی) در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، فعالان اجتماعی و سرآمدان و برندگان جایزه (دکتر فرزانه پروانه)، در حوزه‌ی زیست‌پزشکی بودند.

یادآور می‌شود: «جشنواره زن و علم» رخدادی ملی است که می‌کوشد با معرفی زنانی که صاحب دستاوردهای علمی هستند، توانمندی‌ها و استعدادهای بانوان را در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی که باعث امید و غرور ملی‌ست، در معرض دید جامعه قرار داده و اذهان نسل جوان را متوجه الگوهای موفق کند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا