اعلام جزئیات پرداخت وام خوداشتغالی به سربازان منقضی خدمت

انتشارات موفقیت‌شناسی

سردار کمالی گفت: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده است.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پرداخت وام‌های خود اشتغالی جوانانی که سال گذشته در پلیس باضافه ده ثبت نام کرده بودند و تا پایان تیرماه می توانستند تسهیلات خود را دریافت کنند اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی‌های وزارت اقتصاد دارایی و بانک مرکزی پرداخت وام به کسانی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند تا پایان تیرماه بر اساس ضوابط تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ادامه یافت.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های نیرو‌های مسلح افزود: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده و ضوابط اجرایی آن نیز از سوی دولت و قرارگاه مهارت آموزی تهیه و ابلاغ شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی میکند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کردند ادامه داد: جزئیات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری نیز به زودی اعلام می‌شود و وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کسانی که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند بررسی خواهد شد.

سردار کمالی با بیان اینکه افراد واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند گفت: متقاضیان بعد از معرفی به بانک‌ها، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت‌نام‌های جدید در سال ۱۴۰۲ گفت: برابر پیش‌بینی‌ها ثبت نام جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت، مگراینکه افرادی که ثبت نام کرد‌ه اند منصرف و یا واجدشرایط دریافت تسهیلات نباشند. 

سردار کمالی ادامه داد: در این صورت اگر نیاز به ثبت نام جدید باشد، اعلام خواهیم کرد و پیش‌بینی‌های اولیه نبود ثبت نام در سال جاری است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا