مسابقه استارت‌آپی توسط سازمان جهانی گردشگری برگزار می‌شود

رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش، مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری از برگزاری مسابقه استارت‌آپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، گردشگری و صنایع‌دستی محمد یزدی با اعلام این خبر افزود: مسابقه استارت‌آپ‌های گردشگری MICE که توسط (UNWTO) برگزار می‌شود، به منظور تقویت نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در فضای پویای گردشگری و رویدادها طراحی شده است.

او گفت: این رویداد یک ابتکار جهانی است که به دنبال شناسایی و حمایت از استارت‌آپ‌های نوآورانه‌ای است که می‌تواند آینده صنعت گردشگری و رویدادها را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس گروه مطالعات گردشگری با بیان اینکه در جریان این رویداد، استارت‌آپ‌هایی که پتانسیل ایجاد تحول در گردشگری MICE را دارند شناسایی و امکان پشتیبانی لازم از آن‌ها فراهم می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد جهانی این امکان را دارند که ضمن نمایش نوآوری خود در یک پلتفرم جهانی از پشتیبانی و راهنمایی کارشناس حرفه‌ای این صنعت و همچنین فرصت‌های جذب سرمایه بهره‌مند شوند.

یزدی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات سازمان جهانی گردشگری تاکنون ۱۴ شرکت‌کننده از کشورهای ایران، بنگلادش، بوتان، هند، اندونزی، میانمار، پاکستان و ویتنام در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته او علاقمندان به شرکت در این رویداد جهانی می توانند تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۰ شهریور سال جاری به وب‌سایت رسمی سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) مراجعه و یا با تیم برگزارکننده به نشانی iei@unwto.org ارتباط برقرار کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا