آیا انتخابات 27 مرداد برای «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره» مورد پذیرش جامعه روان‌شناسی بود؟

در چند ماه گذشته جامعه روان‌شناسی کشور در پیچ تاریخی خطرناکی قرار گرفت. انجمن روان‌شناسی ایران، انجمن روان‌شناسی صنعتی سازمانی، انجمن روان‌شناسی سلامت، انجمن روان‌شناسی خانواده و انجمن عصب‌روان‌شناسی ایران بیانیه‌ای صادر کردند و اعلام نمودند که بنابه دلایلی بر این دیدگاه هستند که انتخابات 27 مرداد از مشروعیت قانونی و عمومی برخوردار نیست. اما با همه مخالفت‌ها و توضیحات دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره این انتخابات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، کاندیداهای تایید صلاحیت شده سازمان درخواست داده‌اند که حقوق ضایع شده آنان رسیدگی شود. متن اطلاعیه سازمان به شرح زیر است.


درخواست کاندیداهای تایید صلاحیت شده سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جهت رسیدگی به حقوق ضایع شده آنان: سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره براساس تقویم مقرر، می‌بایست انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ برگزار شود. به موازات این  انتخابات وزارت علوم تحقیقات و فناوری هم تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ اعلام کرده بودند که با دخالت بعضی نهادها جلسات مشترکی با وزارت علوم و بهداشت برگزار شد و مقرر شد انتخابات در یک روز برگزار گردد و وحدت و همبستگی در بین اعضاء ایجاد شود. سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به وعده خود عمل و انتخابات بیستم مرداد ماه را لغو نمود. اما نمایندگان وزراء با خلف وعده انتخابات سراپا اشکال ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ را برگزار کردند که در این بین حقوق ۲۵۰ کاندیدا جملگی از چهره‌های سرشناس و اساتید دانشگاه می‌باشند را  ضایع کرده‌اند. از ریاست محترم جمهوری درخواست شده است به حقوق نامزدهای انتخاباتی بیستم مرداد رسیدگی و انتخابات ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ را لغو و زمان دیگری برای برگزاری مشترک انتخابات تعیین شود.


برای مشاهده اخبار بیشتر درباره سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
میگناروابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا