تکلیف ریاست «سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره» فردا با نظر رئیس‌جمهور مشخص می‌شود/ بررسی چرایی ورود اطلاعات سپاه به برگزاری انتخابات

رییس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی با اشاره به اینکه پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در ۴۳ نقطه برگزار شد، گفت: منتخبین در نهایت ۲ نفر را انتخاب و به رئیس جمهوری معرفی می‌کنند تا رییس سازمان نظام روانشناسی منصوب شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی به نقل از ایسنا، دکتر عباس مسجدی در خصوص چرایی ورود اطلاعات سپاه به برگزاری انتخابات سازمان نظام روانشناسی اظهار داشت: هیچوقت مرزبندی در دولت و نظام حاکمیت نداریم که هرکجا به نفع ما بود از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و هرجا به نفع نبود، حذف کنیم. اگر فردی بخواهد به عنوان رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از رئیس جمهوری حکم بگیرد، باید صلاحیت لازم را داشته باشد و استعلام شود. شاید برخی نسبت به خودشان مضنون هستند که این تبلیغات منفی را راه انداخته‌اند. ما تمام ظرفیت‌ها را برای امانت داری و سلامت انتخابات بسیج کردیم. در این میان نیز فقط از اطلاعات سپاه استعلام گرفته نشد بلکه از سایر دستگاه‌ها همچون دادگستری وغیره نیز استعلام گرفته شد.

رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی با رد شائبه ورود اطلاعات سپاه به انتخابات نظام روانشناسی به منظور رد یا تایید نتایج انتخابات، توضیح داد: کمتر از نیم درصد رد صلاحیت داشتیم که این رد صلاحیت‌ها مربوط به اطلاعات سپاه نبوده است؛ برای مثال افراد رد صلاحیت شده سابقه یا مدارک درستی نداشتند.

برای مشاهده اخبار بیشتر درباره سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا