افتتاح مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان در یزد

مرکز توانمندسازی مهارتی کودک و نوجوان (انستیتو تمدن) دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور سرپرست معاونت تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان این واحد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «محمدرضا دهقانی اشکذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این مراسم که با حضور «محمد علی نادی» سرپرست معاونت تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و «سید علی المدرسی» معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، معاونین و روسای واحدهای شهرستانی در دبستان دخترانه سما یزد برگزار شد،‌ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این مرکز در راستای تغییر ساختار آموزشی به منظور تقویت مهارت‌ها و یادگیری‌های عمیق در دانش‌آموزان سه ساله تا پایان دوره ابتدایی از طریق مبانی علمی و ریاضی و بازمحوری راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این که فضای این مرکز در قالب هشت قسمت مستقل به صورت زنجیره‌ای این آموزشها را ارائه می‌کنند، افزود: در پایان  این دوره بخش عمده‌ای از ملزومات یادگیری را در دانش‌آموزان تکمیل می‌کند.

دهقانی ظرفیت این مرکز را آموزش ۱۰۰ نفر به به طور هم‌زمان ذکر و ابراز امیدواری کرد که آموزش‌های این مرکز در آینده به مقاطع بالاتر دانش اموزی نیز تعمیم یابد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد آموزشی دانشگاه، ارائه آموزشهای علوم نظری به سمت آموزشهای تجربی و مهارتهای عرصه واقعی است و این تغییر رویکرد در سطح دانشگاه نیز دنبال می‌شود به طوری که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی کشور و استان یزد شاهد فعالیت دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: این مرکز در واقع مکمل مدرسه و دانشگاه است تا خلاهای موجود در نظام آموزشی دولتی و رسمی که تاکنون توسط بخش خصوصی پر می‌شده را تکمیل و رفع کند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا