بزرگ‌ترین رویداد سرمایه‌گذاری با محوریت بازی و اسباب‌بازی برگزار خواهد شد

بزرگ‌ترین رویداد سرمایه‌گذاری با محوریت بازی و اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، حسام نوربخش، دبیر رویداد سکوی پرتاب طلوع عنوان کرد: رویداد سکوی پرتاب طلوع با هدف حمایت و سرمایه‌گذاری در زمینه هسته‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه بازی و اسباب بازی برنامه‌ریزی شده است. صنعت بازی و اسباب‌بازی یکی از پر ظرفیت‌ترین صنایع خلاق و فرهنگی محسوب می‌شود که گردش مالی جهانی حدود ١٠٠ میلیارد دلار دارد، اما متاسفانه تنها ۱۰۰ میلیون دلار از این گردش، سهم تولیدات داخلی در کشور ما است؛ لذا رشد بومی این صنعت علاوه بر تاثیرات فرهنگی فراوان ، می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: از طرفی شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان یکی از ارکان اصلی در توسعه این صنعت خواهند بود که در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری بر این گونه شرکت‌ها می‌توان آینده روشنی را در این حوزه متصور بود.  

نوربخش ادامه داد: کودکان و نوجوانان ارزشمندترین سرمایه ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و بعد از بنیان خانواده، نهادهای فرهنگی جامعه وظیفه توانمندسازی و پرورش این قشر از جامعه را بر عهده دارند؛ لذا با این نگاه، تمام دستگاه‌های متولی موضوعات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و تربیتی به نوعی نیازمند تعامل با یکدیگر جهت ارائه محصولات و خدمات مرتبط به این قشر از جامعه هستند. از طرفی با توجه به تبدیل این حوزه به یک صنعت پر بازده در دنیا، نهادهای اقتصادی نیز نباید از این حوزه غفلت کنند. لذا حوزه سرگرمی ، بازی و اسباب‌بازی کاملا یک موضوع میان بخشی است که توسعه آن مستلزم تعامل بین دستگاهی است.

دبیر رویداد سکوی پرتاب طلوع اضافه کرد: ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری علاوه بر حمایت و همراهی معنوی به عنوان سرمایه‌گذار نیز از گروه‌های برگزیده حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا