ثبت رکورد روز اول ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی صندوق هنر

با ثبت‌نام بيش از ۶ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در روز اول ثبت نام بيمه درمان تکميلی رکورد دوره‌های قبل شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از صندوق اعتباری هنر، با استقبال اعضای صندوق اعتباری هنر در روز اول ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ۶ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت نسبت به انتخاب طرح و تکمیل ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کردند  که این تعداد نشان از استقبال ۳ برابری ثبت‌نام‌کنندگان در روز اول را نسبت به دوره گذشته دارد.

از جمله دلایل این افزایش آمار می توان به سهولت ثبت نام از طریق نرم افزار پیام رسان صندوق هنر بر بسترتلفن همراه اشاره کرد که موجب تسریع ثبت‌نام در این دوره شده است.

شایان ذکر است در روز اول ثبت‌نام، ۷۰ درصد متقاضیان از طریق پیام رسان صندوق هنر اقدام به ثبت‌نام کردند.

ارائه طرح های متنوع درمانی (طرح امید، آرامش و رفاه)، قیمت مناسب با پرداخت بخشی از حق بیمه اعضا توسط صندوق، ارائه خدمات منظم از سوی شرکت بیمه گر، پرداخت به موقع خسارت های درمانی، تعداد مراکز درمانی تحت قرارداد از جمله دلایل رضایت بیمه شدگان از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق عنوان شده است.

ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی app.honarcredit.ir  و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir  انجام می شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق اعتباری هنر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا