مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی و مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی «هادی بهداد» را به‌عنوان مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی و «احمد اسناوندی» را به‌عنوان مدیرکل امور ورزشی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی» تعیین می شوید.

سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اقشار مختلف جامعه با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های مرتبط، کلان ماموریت آن دفتر بوده و اهتمام شایسته در این مسیر مورد انتظار و تاکید می باشد که امیدوارم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

توفیقات شما را در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در مسیر تحقق اهداف دولت مردمی از خداوند متعال خواستارم.

سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران منصوب شد

 «محمد چشکیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «هادی بهداد» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
در متن حکم وی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت، به عنوان « سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد ضمن تلاش در راستای ارتقای هماهنگی و هم افزایی حوزه اجتماعی وزارت متبوع، با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و برنامه ریزی لازم در جهت ارائه خدمات اجتماعی مطلوب به جامعه کار و تولید، نهایت توجه و اهتمام لازم را مبذول دارید.

توفیقات شما را در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در انجام وظایف محوله، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اهداف دولت مردمی سیزدهم، در گام دوم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید. 

انتصاب مدیرکل امور ورزشی 

همچنین مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی «احمد اسناوندی» را نیز به‌عنوان مدیرکل امور ورزشی منصوب کرد.

در متن حکم وی نیز آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل امور ورزشی» تعیین می شوید.

اهتمام شایسته در سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات و رویدادهای ورزشی و تفریحی جامعه کار و تولید، ترویج و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی و تقویت نشاط و سلامت نیروی کار با بهره گیری از کلیه ظرفیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان ها و موسسات تابعه مورد انتظار و تاکید می باشد که امیدوارم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

توفیقات شما را در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مسیر تحقق اهداف دولت مردمی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا