موفقیت یدو در کسب پاندای طلای چینی‌ها

جایزه بهترین فیلم‌برداری سی‌ویکمین جشنواره دوسالانه فیلم «گلدن پاندا» سال ۲۰۲۳ کشور چین به سیدمرتضی نجفی فیلم‌بردار فیلم سینمایی «یدو» رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جایزه بهترین فیلم‌برداری سی‌ویکمین جشنواره دوسالانه فیلم «گلدن پاندا» (پاندای طلایی) سال ۲۰۲۳ کشور چین به سیدمرتضی نجفی فیلم‌بردار فیلم سینمایی «یدو» رسید.

سیدمرتضی نجفی فیلم‌بردار فیلم سینمایی «یدو» با حضور در این رویداد بزرگ سینمایی جایزه خود را دریافت کرد.

این در حالی‌است که فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری نامزد بهترین کارگردانی نیز در این دوره از جشنواره گلدان پاندا شده بود.

داستان «یدو» در ماه‌های نخست جنگ تحمیلی رخ می‌دهد. بسیاری از خانواده‌ها مهاجرت می‌کنند، اما مادر یدو تصمیم دیگری می‌گیرد. او معتقد به ماندن و مبارزه کردن است و هر بار بهانه‌ای جدید برای این تصمیم خود دارد. یدو تلاش دارد تا مادرش را راضی به ترک آبادان کند، اما در این میان دلبسته‌ی کسی می‌شود.

بر اساس این خبر پویانمایی «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد نیز نامزد بهترین انیمیشن جشنواره فیلم «گلدان پاندا» (پاندای طلای) چین شده بود.

سی‌ویکمین جشنواره فیلم «گلدن پاندا» روز‌های ۲۸ و ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ و ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳) در شهر چاندو ایالت سیچوان چین برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا