فروش ۱۲میلیاردی محصولات بچه زرنگ

انتشارات موفقیت‌شناسی

تهیه‌کننده پویانمایی بچه زرنگ گفت: در غرفه بچه زرنگ در دهمین نمایشگاه ایران نوشت، بیش از ۱۰۰ هزار محصول در ۱۴ دسته عرضه شد که حدود ۱۲ میلیارد تومان به فروش رفته است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، دهمین نمایشگاه ایران نوشت از یکشنبه ۱۹ شهریور تا جمعه هفتم مهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران برگزار شد و میزبان غرفه‌های مختلفی در حوزه فروش و عرضه محصولات نوشت افزار بود. در این نمایشگاه برند‌های مختلف محصولاتی، چون دفتر، مداد، کیف و سایر لوازم و اقلام مرتبط با نوشت افزار را به فروش رساندند.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه متعلق به پویانمایی سینمایی ایرانی «بچه زرنگ» بود که عوامل سازنده آن تلاش کرده بودند تا محصولات مرتبط با کاراکتر‌های ایرانی این اثر را برای سال تحصیلی جدید به دست بچه‌ها برسانند.

پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تهیه کنندگی حامد جعفری ساخته شده است.

گروه هنر پویا پیش از این پویانمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را هم به تولید رسانده بود که هر دو این آثار همزمان با اکران و بعد از آن در حوزه مرچندایز، زنجیره‌ای از محصولات را عرضه کرده و با استقبال مواجه شده بودند.

همچنین حامد جعفری تهیه کننده پویانمایی بچه زرنگ گفت: غرفه بچه زرنگ نیز در راستای گسترش محصولات جانبی و تکمیل زنجیره شخصیت پردازی برای مخاطب، آثار مختلفی را در چندین رسته عرضه می‌کرد. غرفه «بچه زرنگ» در دهمین نمایشگاه ایران نوشت بیش از ۱۰۰ هزار محصول در ۱۴ دسته عرضه شد که حدود ۱۲ میلیارد تومان به فروش رفته است.

وی افزود: کیف کوله، جامدادی، پاک کن، تراش، خودکار آفیس ۴ رنگه، خودکار آفیس ۸ رنگه، مداد رنگی ۱۲ رنگه، مداد مشکی، مداد قرمز، خمیر سبک خلاقیت، خمیر سنگین بازی، رنگ انگشتی آنتی باکتریال ۶ رنگ، ست ۴ تکه ابزار اندازه گیری، برچسب نام و … از جمله این محصولات مرتبط با پویانمای بچه زرنگ به شمار می‌رود.

غرفه بچه زرنگ علاوه بر عرضه محصولات نوشت افزار هر روز با تدارک فضایی کوچک میزبان کودکان بود تا نقاشی بکشند.

همچنین با میزبانی گلی (فاطمه امینی) و عمو احسان (احسان مهدی) ۲ مجری مشهور کودک، در آیتم‌هایی نمایشی در این غرفه به اجرا پرداختند و از اهمیت عرضه محصولات با کاراکتر‌های ایرانی سخن گفتند.

براساس آمار منتشره از غرفه بچه زرنگ در دهمین نمایشگاه ایران نوشت، ببری و بچه زرنگ دو شخصیت محبوب مخاطبان در محصولات ارائه شده از پویانمایی بچه زرنگ شناخته شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا