نسخه جدید سامانه خرید از کتابفروشی منتشر خواهد شد

سامانه خرید از کتابفروشی برای انتشار نسخه جدید که خدمات آن به‌روزرسانی شده است از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز در دسترس کاربران نخواهد بود.

 «سامانه خرید از کتابفروشی» آبان‌ماه ۱۴۰۱همزمان با سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با هدف گستردن ویترین کتابفروشی‌ها به وسعت ایران اسلامی و افزایش تعداد خریداران و مراجعان به کتابفروشی‌ها، طراحی و راه‌اندازی شد.

با گذشت ۱۱ ماه از فعالیت «سامانه خرید از کتابفروشی» اطلاعات مناسبی در اختیار متولیان راه‌اندازی این سامانه قرار گرفت تا بتوانند با استفاده از آن‌ها به ارتقای زیرساخت و به‌روز رسانی‌های فنی سامانه بپردازند و تدوین، تکمیل و طراحی رابط کاربری جدید در سامانه خریداران و کتابفروشان و استفاده از طراحی‌های نوین مناسب با ذائقه مخاطبان را مدنظر قرار دهند. در نتیجه این سامانه در آستانه یک سالگی خود با تغییرات جدیدی همراه خواهد بود.

‌امکان خرید از «سامانه خرید از کتابفروشی» از ۲۴ مهر ماه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ روز فراهم نیست و پس از آن نسخه جدید سامانه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، اطلاعات موجود در نسخه فعلی و اعتبارات اختصاص داده شده به خریداران برای خرید کتاب به نسخه جدید منتقل می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا