کسب اولین مدال MMA ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ام‌ام‌ای آیمف ایران برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور، به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
در چهارمین دوره قهرمانی آسیا IMMAF که به میزبانی بحرین و در رده‌های سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان در حال برگزاری است، فریبرز رضوانی در وزن ۵۷ کیلوگرم پس از شکست مقابل حریفی از بحرین به مرحله شانس مجدد رفت و حریف نماینده امارات شد، اما علی‌رغم برتری و با نظر داور وسط، به دلیل مصدومیت نتیجه را واگذار و به مقام پنجمی بسنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل فتوحی مقدم در دور اول استراحت کرد، اما در دور دوم با یک رقابت زیبا حریف خود از عربستان را از پیش رو برداشت تا به فینال مسابقات راه پیدا کند. نماینده شایسته و نیشابوری کشورمان در فینال با حریفی از امارات روبه‌رو شد که بعد از چهار دقیقه مبارزه تماشایی پیروز شد و برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران به مدال طلای قهرمانی آسیای MMA رسید.

این اولین حضور نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا IMMAF است که سرمربیگری تیم اعزامی برعهده امیر فضلی است و مجید علی‌نژاد سرپرستی کاروان اعزامی را برعهده دارد.

گفتنی است فدراسیون جهانی ام ام‌ای آماتوری (آیمف) تنها فدراسیون هنر‌های رزمی ترکیبی MMA است که از اسپانسری دو سازمان معتبر UFC و BRAVE برخوردار است.

پیکار‌های رده سنی بزرگسالان از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا