آهنگساز ایرانی جایزه جهانی موسیقی آمریکا را کسب کرد

انتشارات موفقیت‌شناسی

 آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» از سوی واحد موسیقی اداره‌کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سروده مصطفی رحماندوست و با آهنگ‌سازی و تنظیم آیدین کاظمی‌زاد برای گروه سنی بالای ۴ سال تولید شده است.

آیدین کاظمی‌زاد آهنگ‌ساز آلبوم موسیقی «هاجستم و واجستم» که موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی شده است درباه این اثر می‌گوید: «آنچه این پروژه را خاص می‌کند، تلفیقی از آلات موسیقی سنتی ایرانی با مضامین مدرن است که به طور یکپارچه با سازهای کلاسیک ترکیب شده است. این ترکیب نه تنها برای ایجاد یک تجربه شاد و سرگرم کننده برای کودکان بلکه برای آموزش آنها در مورد موضوع‌های مهم نیز مفید است. علاوه بر این، آن‌ها را با آلات موسیقی سنتی ایرانی و ملیله‌های غنی موسیقی فولکلور آشنا می‌کند و باعث قدردانی و آگاهی فرهنگی می‌شود.

وی افزود: «معتقدم موفقیت «هاجستم و واجستم» نه تنها یک دستاورد شخصی است، بلکه تجلیل از تنوع و خلاقیت در فضای موسیقی ایران است. ماهیت مبتکرانه یک آهنگساز ایرانی برنده جایزه جهانی در موسیقی کودک شایسته توجه است و مطمئن هستم که داستانی جذاب و الهام بخش خواهد بود.»

این آلبوم موسیقی شامل ۱۲ قطعه موسیقایی با نام‌های «آموزگار»، «باران»، «بازی»، «گنج»، «هاجستم»، «حیوانات»، «کبوتر»، کتاب»، «خانه»، «خدا»، «مداد رنگی»، «سفر» و «صداها» است که رویا اسدی، صابر جعفری، فریبا اسدی و گوینده خردسال سارینا کاظمی‌زاد کار خوانش آن را بر عهده دارند.

قرار است آلبوم موسیقی «هاجستم و واجستم» در پلتفرم‌های جهانی از جمله اسپاتیفای (موسیقی و پادکست)، یوتیوب، اپل و… پخش شود.

جوایز جهانی موسیقی (global music awards)، مسابقه‌ی بین‌المللی موسیقی است که از نوازندگان مستقل در بخش‌های مختلف تجلیل می‌کند. این جایزه، نهادی معتبر و بین‌المللی است برای معرفی موسیقیدان‌های مستقل و از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا