وزیر علوم با تغییر زمان مصاحبه دکتری برای دانشجویان مشرف به حج تمتع موافقت کرد

انتشارات موفقیت‌شناسی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با برگزاری مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای دانشجویان مشرف به حج تمتع در بازه زمانی دیگری موافقت کرد، این زمان توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، پیرو درخواست داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در ایام مصاحبه به سفر حج تمتع مشرف می‌شوند، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرد: چنانچه زمان مصاحبه این دسته از داوطلبان آزمون دوره دکتری که به مرحله مصاحبه دعوت شده‌اند، با ایام حج تمتع سال ۱۴۰۳ تلاقی پیدا کند، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هماهنگی سازمان سنجش می توانند مصاحبه داوطلب مشرف شده به حج تمتع را در بازه زمانی دیگری که این سازمان تعیین می‌کند، پس از بازگشت از سفر حج برگزار کرده و نتیجه را در اسرع وقت برای گزینش علمی و سایر مراحل پذیرش به سازمان مذکور اعلام کند.

به گزارش ایرنا، آزمون ورودی دوره دکتری جمعه چهارم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود و زمان مصاحبه در اردیبهشت و خرداد سال آینده خواهد بود. همچنین عملیات اعزام کاروان‌های حج تمتع نیز، از دهه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳ خاتمه خواهد یافت.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا