موفقیت نمایندگان پارادوومیدانی ایران با ۲طلا، ۳نقره و ۲برنز

در پایان رقابتهای جهانی پارادوومیدانی که در امارات برگزار شد، تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسیبه نقل از ایسنا، مسابقات جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی به میزبانی کشور امارات برگزار شد و حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵ در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا رسید. فرهاد کهریزی در ماده ۱۰۰ متر کلاس T۳۶ با ایستادن در جایگاه دوم به مدال نقره دست یافت. رویا بیگ پور در ماده ۱۰۰ متر T۶۴ سوم و موفق به کسب مدال برنز شد. سجاد تباش در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۵ دوم شد و به مدال نقره دست یافت. علی بازیار در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۴ در جایگاه دهم ایستاد.
پیش از این نیز علی الفت نیا در ماده پرش طول کلاس T۳۷ با ثبت رکورد ۵.۹۶ متر به مدال طلا دست یافت و هاشم رستگاری دیگر نماینده کشورمان در ماده ۴۰۰ متر کلاس  T۳۷ با ثبت رکورد ۵۴.۶۶ ثانیه در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. رویا بیگ پور در ماده ۲۰۰ متر در کلاس T۶۴ با ثبت ۳۴.۹۴ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت. مرضیه صدقی در ماده پرتاب وزنه F۵۴ با رکورد ۴.۴۰ متر در رده پنجم قرار گرفت. هاشم رستگاری نیز در ماده ۲۰۰ متر کلاس T۳۷ در جایگاه چهارم ایستاد.
در پایان این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا