درباره ثبت اطلاعات شهروندان ۱۹۵ شهر در سامانه «برنامه سلامت خانواده»

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره اجرای برنامه سلامت خانواده گفت: اطلاعات شهروندان ۱۹۵ شهر در سامانه برنامه سلامت خانواده ثبت شده است. 

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی دوشنبه ۳۰ بهمن ماه در نمایشگاه رسانه‌های ایران در ارتباط با  برنامه سلامت خانواده گفت: برنامه سلامت خانواده به همت معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال اجرا است.

وی در تشریح برنامه سلامت خانواده گفت: برنامه‌های متعددی مانند جذب پزشک، جذب مراقبان بهداشتی و تکمیل کادر ارایه خدمات در این برنامه، در حال کامل شدن است. امیدواریم که با تکمیل شدن نیروی انسانی متخصص مورد نیاز طرح سلامت خانواده این طرح به طور کامل اجرا شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان درباره روند پیشرفت برنامه سلامت خانواده گفت: شهروندان اکثر نقاط کشور در سامانه ثبت شده‌اند. در حال حاضر، ۱۹۵ شهر در سامانه برنامه سلامت خانواده ثبت شده‌اند و با ثبت تمام اطلاعات شهروندان ایرانی این برنامه به طور کامل اجرا می‌شود.

ناصحی گفت: معاونت بهداشت وزارت بهداشت درباره تعداد شهرهایی که در سال آتی در سامانه برنامه سلامت خانواده ثبت می‌شوند، تصمیم می‌گیرد، اما صحبت‌ها بر آن است که این برنامه در سال آتی در سراسر کشور به مرحله اجرا برسد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا