درباره آخرین وضعیت آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی

انتشارات موفقیت‌شناسی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب اصول ۱۰ حاکم بر آیین نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی در این شورا خبر داد و گفت: بر اساس این اصول آیین نامه از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز بوشهر درباره برنامه‌های کاری این شورا که اخیرا در حال انجام است؛ اظهار کرد: اخیرا بحث تاسیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح بوده است بر این اساس سازمان سنجش فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: عملیاتی سازی نقشه مهندسی فرهنگی از بحث‌های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی است، استان بوشهر جز استان‌ها موفق در زمینه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی بوده است. تاکنون در ۱۴ استان برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تدوین شده است، به زودی در بقیه استانها نیز این برش این نقشه تدوین می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از وظایف شورا نظارت است. به همین دلیل استان به استان نظارت‌های عملیاتی صورت می‌گیرد، اتاق وضعیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، نظارت بر مصوبات را برعهده دارد، مرکز رصد، ارزیابی و نظارت شورای عالی نیز فعالیت های فرهنگی اجتماعی استانها را رصد می کند. استان بوشهر در این مسیر، بسترسازی مناسبی در زمینه فرهنگ انتخابات انجام داده که بسیار مهم است.

به گزارش مرکز ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ خسروپناه با اشاره به بازنگری آیین نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی بیان کرد: اصول ۱۰ حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی نیز به تازگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است و بر اساس این اصول آیین نامه از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین می‌شود.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا