برگزیدگان دومین جایزه سال استیکر

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، به نقل از ستاد خبری جشنواره، میثم عسگری رئیس جشنواره ضمن تشریح نحوه ارتباط بشر از ابتدا تا به امروز گفت: سرعت ارتباطات بیان احساسات را سخت کرده بود و در اینجا بود که استیکرها پا به دنیای چت‌ها و پیام‌ها گذاشتند. استیکرها به مرور تبدیل به استیکرهای متحرک شدند و به تازگی نیز استیکرهای صدادار طراحی شده است. استیکرها راحت‌تر، شفاف‌تر و حقیقی‌تر می‌توانند احساسات مخاطبان شبکه‌های اجتماعی را بیان کنند.

عسگری ادامه داد: استیکرها علاوه بر بیان احساسات راه کم‌هزینه‌ای برای تبلیغات و باعث ماندگاری برندها هستند. طراحی استیکر برای کسب و کارهای اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. خلاقیت و هنر ابزاری برای خلق استیکر است. در آینده حجم مالی در بازار دیجیتال بسیار گسترده خواهد شد و استیکرها سهم بزرگی از این بازار را خواهند داشت. آیگپ و جایزه سال استیکر با رویکرد حمایت وارد این بازار شده است.

او در ادامه تصریح کرد: مدیران بالادستی تصمیم‌گیرنده هستند که برخی از آنها اهمیت استیکر را نمی‌دانند و برخی هم می‌دانند اما کاری نمی‌کنند که جای تاسف دارد. ما باید از فعالان این عرصه حمایت کنیم تا در پنج سال آینده از دنیا عقب نمانیم.

وی افزود: ما به این دلیل به سراغ جایزه سال استیکر رفتیم که می‌خواهیم کاراکترهای ایرانی و بومی داشته باشیم. بعد از تحقیق و مطالعه در هر کاری باید کمک مالی و حمایتی صورت گیرد و دستگاه‌هایی که در حوزه فرهنگ هستند، باید کمک کنند تا بتوان از این فضای گسترده به‌عنوان فرهنگسازی استفاده و شغل ایجاد کرد.

پس از آن بهرام عظیمی، رئیس هیات داوران دومین جایزه سال استیکر گفت: در انیمیشن از ما می‌خواهند انیمیشن‌های سینمایی خوب بسازیم که بچه‌ها طرفدار آن باشند اما تا به حال این اتفاق نیفتاده یا خیلی کم افتاده است به این دلیل که شرکت‌های بزرگ تولید انیمیشن در بیان گفتار و ارتباط با کودکان از ما جلوتر بوده‌اند.

وی افزود: اتفاق درستی که در این جشنواره رخ داده، این است که ما از کسی نمی‌خواهیم استیکرهای خارجی را دور بریزد. فقط می‌خواهیم استیکرهای ایرانی را ببیند تا در یک رقابت درست با استیکرهای خارجی قرار گیرند.

رئیس هیات داوران دومین جایزه سال استیکر گفت: امسال ما ۷۹ شرکت‌کننده داشتیم که در این بین ۵۰ کار دارای استانداردهای بالا بودند. امیدواریم مردم از این استیکرها استفاده کنند و مورد قبولشان باشد.

پس از آن عظیمی بیان کرد که سال گذشته آثار جشنواره در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده اما این نمایشگاه در این دوره به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.
همچنین برگزیدگان دومین جایزه سال استیکر به شرح زیر معرفی شدند:

تقدیر ویژه:

بهرام ارجمندنیا

تقدیر هیات داوران:

فریناز سلیمانی / حسین سلوکی / محسن سپاهی

نفرات برتر بخش استیکر متحرک:

نفر اول فریناز سلیمانی

نفر دوم مهناز یزدانی

نفر سوم شهاب جعفرنژاد

نفرات برتر استیکر ثابت:

نفر اول حسین زارعی

نفر دوم شیوا گل محمدی

نفر سوم مهناز یزدانی

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا