تجلیل از منتخبین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، براساس رای هیات داوران این جشنواره در رده سنی زیر ۱۸ سال در بخش داستان کوتاه  دنیا اسکندرزاده از تهران و حدیث محمودی زنجان حائز رتبه‌‏های اول و دوم شدند و بهار نوروزی و الهه هدایتی نیز هر دو از تهران به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

نفر اول این بخش برنده تندیس، لوح تقدیر و کمک هزینه زیارتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال شد و نفرات دوم و سوم نیز برنده لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ترتیب به ارزش هشت میلیون و هفت میلیون ریال شدند.

در بخش داستانک رده سنی زیر ۱۸ سال نیز دنیا اسکندرزاده و بهار نوروزی هر دو از تهران به عنوان‌های نخست و دومی رسیدند که نفر نخست موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال شد و به نفر دوم نیز لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ارزش پنج میلیون ریال اهدا شد.

هیات داوران این جشنواره در بخش داستان بلند رده سنی بالای ۱۸ سال لیلا امانی از همدان، عابدین زارع فارس و محدرضا بستک تبریز را به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این بخش معرفی کرد.

رتبه اول این بخش موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی  به ارزش ۳۰ میلیون ریال شد و به نفرات دوم و سوم لوح‌های برنده، تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ترتیب به ارزش ۲۵ و ۲۰ میلیون ریال شدند.

در بخش داستان کوتاه رده سنی بالای ۱۸ سال نیز مرتضی فرجی از همدان،  سارا شجاعی کهگیلویه و بویراحمد و محمود مهدوی به ترتیب عنوان‌‎های اول تا سوم جشنواره ملی داستان نویسی رضوی را کسب کردند.

نفر اول این بخش موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ارزش ۲۰ میلیون ریال شد و نفرات دوم و سوم نیز برنده لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ترتیب به ارزش ۲۰ میلیون و ۱۵ میلیون ریال شدند.

در بخش داستان بلند رده سنی دانشجویی علی یاوری از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر معرفی و در بخش داستان کوتاه دانشجویی نیز  مهدی صادقی از تهران و لیلا روغن‎گیر قزوینی از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و بهار ملک محمدی از همدان و مهدی صادقی از تهران به مقاوم سوم مشترک شانزدهمین دوره جشنواره ملی داستان نویسی رضوی استان بوشهر دست یافتند.

نفر نخست این بخش موفق به دریافت تندیس، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی به ارزش ۲۰ میلیون ریال شد و نفر دوم و سوم نیز به ترتیب برنده لوح و کمک هزینه سفر زیارتی به ارزش ۱۵ میلیون و ۱۰ میلیون ریال شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این آیین گفت: هنرمندان باید تلاش کنند زیبایی ‎ها را با استفاده از باروهای مردم ایران زمین بیان کنند زیرا اهداف، رفتار، فرهنگ جامعه ایرانیان برای عرضه و تاثیرگذاری بیشتر نیاز به گفتمان امروزی دنیا دارد.

محمد تقی ایرانی افزود: چنانچه این گفتمان برای جهانیان باز شود به طور قطع در کنار سایر گفتمان‌ها ایران اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و اصول و قواعد خود را به شیوه شایسته‌‎تری برای جهانیان روشن خواهد کرد.

وی بیان کرد: در چنین برنامه‎‌ای هنرمندان و فرهنگ سازان و بویژه علاقه‎‌مندان فرهنگ دینی محور هستند و باید نقش خود را با جدیت هر چه تمام‎تر ایفا کنند.

ایرانی تاکید کرد: در این ارتباط باید از ظرفیت عظیمی که در حوزه نیروی انسانی و هنری کشور وجود دارد بدون کمترین نگرانی بهره‎‌گیری کرد و به هنرمندان فضای لازم داده شود تا آنها با گفتمان خود در جامعه اثرگذاری لازم را ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف دولت نیز باید این گفتمان را شناسایی و رسمیت دهد و برای توسعه و ترویج گفتمان هنری برنامه داشته باشد.

ایرانی در ارتباط با جشنواره ملی داستان نویسی رضوی افزود: تداوم این چنین برنامه‌‎هایی در آگاهی بخشی به جامعه بسیار موثر است و در استان بوشهر برگزاری مطلوب جشنواره ملی داستان نویسی رضوی نشان از وجود ظرفیت‌‏های بالای این استان در این حوزه است.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی افتخار بزرگ میزبانی امام رضا (ع) را دارد و هر آنچه که دارد به برکت وجود این امام همام و رهبر بزرگوار شیعیان جهان است.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا