حمایت از دانشجویان دکتری رشته‌های علوم شناختی

ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در رشته های علوم شناختی حمایت می کند.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، با هدف ارتقای سطح علمی – آموزشی و تقویت بنیه پژوهشی، فناوری و نوآوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و پژوهشگران در مؤسسات و مراکز فعال در حوزه علوم شناختی حمایت به عمل می‌آورد.

این سیاست حمایتی در راستای تأمین نیروی انسانی مجرب برای توسعه علوم، فناوری و خدمات دانش‌بنیان شناختی، ایجاد هسته‌های آموزشی-پژوهشی بین رشته‌ای، گسترش و تعمیق ارتباط با محققان خارج از کشور در راستای توسعه هدفمند گرایش‌های علوم شناختی ونیز استفاده بهینه از امکانات آموزشی و پژوهشی کشور صورت می‌گیرد.

ستاد توسعه علوم شناختی در چارچوب این سیاست، از اساتید داخل و خارج از کشور برای تدریس دروس تخصصی علوم شناختی، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان علوم و فناوری‌های شناختی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش کوتاه مدت در زمینه علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقای کیفی رساله دکتری در قالب بسته‌های آموزشی و پژوهشی و فناوری حمایت می‌کند.

از سوی دیگر تلاش برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی از سوی ستاد توسعه علوم شناختی همچنان ادامه دارد و این ستاد در راستای ترغیب دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برتر کشور جهت ایجاد رشته‌های علوم شناختی، از مراکز علمی- آموزشی حمایت می‌کند.

دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران می‌توانند اطلاعات لازم از شرایط و نحوه برخورداری از بسته‌های تشویقی حمایتی و پژوهشی را در بخش آئین نامه‌ها در سایت ستاد توسعه علوم شناختی دریافت کنند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا