اعلام حمایت اتحادیه کشوری موسسات از تولیدات قرآنی

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت طی فراخوانی حمایت خود را از علاقه‌مندان به تولید مولتی‌مدیا و محتوا در عرصه فضای مجازی اعلام کرد.

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در راستای حمایت از تولید و عرضه کالا و خدمات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مؤثر در ایجاد انگیزه و جذب اقشار مختلف به آموزش عمومی قرآن و نیز توسعه تولیدات چندرسانه‌ای فضای مجازی‌، در نظر دارد آثار مذکور را شناسایی و بر مبنای آیین‌نامه‌های تخصصی حمایت کند.

تألیف کتاب حوزه آموزش عمومی، تولید نرم‌افزار رایانه‌ای، تولید اپلیکیشن تلفن همراه، تولید فیلم آموزشی، فیلم آموزشی مربی‌محور روخوانی، فیلم آموزشی مربی‌محور روان‌خوانی و صحیح‌خوانی، فیلم آموزشی مربی‌محور تجوید قرآن، فیلم آموزشی صحیح و زیباخوانی نماز، فیلم آموزشی مربی‌محور حفظ عمومی قرآن، فیلم آموزشی مربی‌محور مفاهیم قرآن، تولید موشن‌گرافی صوت‌محور با تصاویر گرافیکی روخوانی، تولید موشن‌گرافی صوت‌محور با تصاویر گرافیکی روان‌خوانی و صحیح‌خوانی، تولید موشن‌گرافی صوت‌محور با تصاویر گرافیکی تجوید قرآن، تولید موشن‌گرافی صوت‌محور با تصاویر گرافیکی صحیح و زیباخوانی نماز، تولید موشن‌گرافی صوت‌محور با تصاویر گرافیکی حفظ عمومی قرآن، تولید موشن‌گرافی صوت‌محور با تصاویر گرافیکی مفاهیم قرآن، تولید انیمیشن روخوانی برای کودکان، تولید انیمیشن روان‌خوانی و صحیح‌خوانی برای کودکان و تولید انیمیشن صحیح و زیباخوانی برای کودکان از جمله موضوعات این تولیدات قرآنی است.

اعضای مؤسسات فرهنگی‌، قرآن و عترت و سایر علاقه‌مندان این عرصه می‌توانند آثار خود را (که مربوط به سال ۱۳۹۸ به بعد است) در موضوعات مطرح شده همراه با مشخصات خود و محصول قرآنی تا ۱۰ خردادماه به دفتر اتحادیه کشوری واقع در تهران، خیابان سمیه، تقاطع خیابان استاد نجات الهی، پلاک ۲۴۱، طبقه سوم، واحد ۷ یا ایمیل اتحادیه به نشانی ethadyeqoraniran@gmail.com ارسال کنند.

یادآور می‌شود، آثار دریافتی تا ۲۰ خردادماه از سوی داوران بررسی می‌شود و ۲۳ خردادماه برندگان اعلام خواهند شد. طی تدابیر اندیشیده شده از ۶۰ اثر به مبلغ سه تا هفت میلیون تومان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایکنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا