طرح خیریه متوسلین به امام رضا (ع) برای تسهیل ازدواج

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) اعلام کرد: این خیریه با اجرای طرح ازدواج آسان در حال تهیه لباس عروس و داماد، سالن عقد و … برای زوج‌ها است تا بتوانند مراسم عقد خود را به صورت باشکوه اما رایگان برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایکنا، محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) از آزادی هشت زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد امام رضا(ع) به کمک خیرین هم‌نمک خبر داد و گفت: این افراد به نزد خانواده‌هایشان بازگشتند اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از آزادی نیز از این افراد و خانواده‌هایشان حمایت می‌شود تا بتوانند شغل پیدا کرده و با مشکل مواجه نشوند.

وی از ورود این خیریه به مبحث تسهیل ازدواج جوانان خبر داد و گفت: هنگام اجرای طرح هبه متوجه شدیم که تعدادی از عروس‌ها و دامادها لباس عروسی و دامادی خود را هبه می‌کنند همین اقدام پیش‌زمینه‌ای شد تا سایر لوازم مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم عقد و جشن را فراهم و به صورت رایگان در اختیار زوج‌ها قرار داده و به این نحو از زوج‌هایی که برای برگزاری مراسم‌های خود دچار مشکل مالی هستند حمایت کنیم.

مشهدی اعلام کرد: در حال فراهم کردن اتاق عقد، آرایشگاه، لباس عروس و داماد، فیلمبردار، عکاس و سایر نیازهایی یک ازدواج آسان هستیم تا آنها را در اختیار زوج‌های جوان قرار دهیم با این روش افرادی که دچار مضیقه مالی هستند می‌توانند آنطور که آرزو می‌کنند مراسم عروسی خود را برگزار کنند.

وی از تهیه لوازم منزل برای زوج‌های جوان نیز خبر داد و گفت: اولین مراسم عقد در خیریه هم‌نمک روز ۲۱ تیر که مصادف است با روز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) در مجموعه هم‌نمک برگزار می‌شود.

مشهدی در خصوص سایر اقدامات این خیریه به مناسبت میلاد امام رضا(ع) نیز گفت: با همکاری بهزیستی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) غذای گرم، کیک و دسر برای دو مرکز بهزیستی که کودکان کار در آنجا نگه‌داری می‌شدند فرستاده شد تا آنها هم در مراسمی قابل و شایسته جشن میلاد امام رضا(ع) را تجربه کنند. همچنین طی این مدت به مناطق محروم نیز غذا ارسال شد.

وی با تأکید بر مسئولیت اجتماعی مؤسسات مردم‌نهاد در آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه آسیب‌های اجتماعی، گفت: اولین فیلم کوتاه با موضوع کودکان کار توسط هم‌نمک ساخته شده و قرار است با محور سایر آسیب‌های اجتماعی فیلم‌های کوتاه دیگری نیز ساخته شود.

وی اضافه کرد: افرادی که علاقه‌مند به هبه هر قلم کالای مربوط به جشن و عروسی خود هستند می‌توانند با این خیریه تماس بگیرند تا از هم‌نمک برای دریافت کالای اهدایی نزد شما مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود؛ خیرین و عموم مردم می‌توانند برای همراهی با این طرح، کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۲۱۶۵۱۰۵۸ بانک سپه به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) یا سامانه هفت‌هشتاد #۱۰۱۱*۷۸۰* و سامانه آپ #۳۶۷۵۸۲۹*۴*۷۳۳* به دست نیازمندان برسانند.

برای مشاهده فعالیت‌های طرح هم‌نمک همچنین می‌توانید به صفحه این طرح در اینستاگرام به نشانی ham_namak مراجعه و این صفحه را دنبال کنید.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. سلام دختر بزرگ دارم خواستگار براش آمده نمیتونم جهیزیه را جور کنم لطفا کمکم کنید آجر شما با ابا عبدالله الحسین

  2. سلام نزدیک به چهار سال که نامزدم نتونستم جهیزیه بگیریم بابام کارگرعع که بعضی اوقات کار هست بعضی اوقات نیست همه چیز گرون شده بزور خرج خونمون میده لطفاً کمک کنید ما در مشهد حاشیه شهر زندگی میکنیم جاده سیمان همت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا