برگزاری رویدادهای پیوند فرهنگی رویداد بازی، اسباب‌بازی و عروسک

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رویداد پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب‌بازی و عروسک»، سوم مرداد ماه سال جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، رویدادهای پیوند فرهنگی «رویداد بازی، اسباب‌بازی و عروسک» به منظور توانمندسازی صاحبان ایده‌های نوین فرهنگی و بهم‌رسانی فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برگزار می‌شود.

این رویداد شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، تیم‌سازی برای صاحبان ایده، بهم‌رسانی فعالان فرهنگی با توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی، ارائه تسهیلات  SEEDMONEY به شتاب‌دهنده‌های دانش‌بنیان و عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و پیگیری مذاکرات و کمک در نگارش قراردادها با توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی است.

به نقل از روابط عمومی صندق نوآوری و شکوفایی، فعالیت شتابدهنده‌ها، هزینه‌های چشمگیری دارد و با ریسک‌های مختلفی نیز همراه است. بنابراین در اغلب کشورها، نهادهای دولتی و عمومی، با کمک‌های بلاعوض از این نوع فعالیت‌ها حمایت می‌کنند. صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در راستای کمک به تحقق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند. این حمایت از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP (MVP مخفف Minimum Viable Product و به معنای حداقل محصول قابل ارائه است) نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا