اعلام دستورالعمل نحوه اعمال بخشودگی جرائم بیمه ۱۴۰۰

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بر اساس دستورالعمل جدید سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان کارگاه‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند ۱۳۹۹، تا پایان تیرماه امسال برای بهره‌مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اساس دستورالعمل جدید سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان کارگاه‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند ۱۳۹۹، تا پایان تیرماه امسال برای بهره‌مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای فرصت دارند. سازمان تامین اجتماعی در دستورالعملی، نحوه بخشودگی جرائم بیمه‌ای سال ۱۴۰۰ واحد‌های تولیدی، خدماتی و اصناف را اعلام کرد.

بر اساس این دستورالعمل کارفرمایان کارگاه‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند ۱۳۹۹، تا پایان تیرماه امسال فرصت دارند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی نسبت به ثبت درخواست خود مبنی‌بر بهره‌مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای اقدام کنند.

همچنین تمامی کارفرمایان مشمول این طرح، در صورت درخواست بهره‌مندی از بخشودگی جرائم برای ردیف پیمان‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند ۱۳۹۹، ابتدا با ورود به سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست برای دفتر مرکزی یا کارگاه خود که فهرست حق بیمه کارکنان را ارسال می‌کنند (صرف‌نظر از وجود بدهی قطعی) اقدام و در صورت احراز تمامی شرایط، متعاقبا درخواست خود را برای ردیف پیمان دارای بدهی قطعی موردنظر تا اسفند ماه ۱۳۹۹ به صورت جداگانه و در مهلت مقرر ثبت کنند.

در بخش دیگری از این دستورالعمل آمده است: «آن دسته از کارفرمایانی که حسب ضوابط مربوطه نسبت به تقسیط بدهی‌های خود تا اسفندماه ۱۳۹۹ با احتساب جرائم متعلقه اقدام کرده‌اند، در صورت ثبت درخواست خود از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان در مهلت تعیین شده و احراز کامل شرایط می‌توانند با تبدیل به حال تقسیط گذشته در اجرای بخشنامه موصوف در زمان ارائه تضامین برای تقسیط دیون خود، از تسهیلات بخشودگی جرائم جاری نیز بهره‌مند شوند».

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا