خیز بانوی اول تنیس روی میز زنان ایران برای المپیک

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت‌شناسی، ندا شهسواری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیگیری تمریناتش برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک، اظهار کرد: از سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، تاکنون بصورت منسجم اردوی تیم ملی برگزار نشده و طی این مدت تمریناتم را در منزل و سالن ورزشی ادامه داده‌ام.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اعضای خانواده ام نیز بصورت حرفه ای تنیس روی میز را دنبال می کنند، برای همین طی این مدت مشکل حریف تمرینی نداشتم و تمریناتم را بدور از اردوها بخوبی پیگیری کردم.

بانوی اول تنیس روی میز زنان ایران اضافه کرد: هرچند اوج گیری بیماری کرونا در ماه های اخیر مانع از از سرگیری اردوهای تیم ملی شد، اما بنظر می رسد از هفته آینده شروع اردوها را داشته باشیم که من نیز به اردوها خواهم رفت.


وی افزود: باوجود اینکه در 9 ماه گذشته  تمریناتم را در منزل و بدور از هیچگونه مشکلی ادامه دادم و خوشبختانه سطح آمادگی را بخوبی حفظ کردم، اما ازآنجایی که در اردوها تمرینات به صورت رسمی و با نظم و انضباط خاصی برگزار می شود، بنابراین در اردوها حضور خواهم یافت.

شهسواری به احتمال عدم حضور تیم ملی ایران در رقابت های جهانی که اسفند ماه برگزار می شود هم اشاره ای کرد و گفت: این رقابت ها تاکنون چهار بار به دلیل کرونا لغو شده و اخیرا هم عنوان شده که شاید با حضور تعداد محدودی از کشورها برگزار شود که طبق شواهد ما نیز جزو این تیم ها نیستیم، اما حضور در این رقابت ها می توانست تجربه و فرصت خوبی برای محک خوردن ملی پوشان باشد.

وی اعلام کرد: عدم برگزاری مسابقات در ماه های گذشته باعث شده تاحدودی از سطح کیفی تمریناتمان کاسته شود، برای همین حضور در رقابت ها می تواند شرایط بهتری را برای حضورمان در رقابت های انتخابی المپیک فراهم کند.

بانوی ملی پوش کرمانشاهی تنیس روی میز ایران که برای کسب سومین سهمیه رقابت های المپیک خیز برداشته، اعلام کرد: در حال حاضر روزانه حدود چهار تا پنج ساعت تمرین می کنم و تمام تلاشم را برای کسب سومین سهمیه المپیک بکار گرفته‌ام.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی المپیک فروردین ماه برگزار می شود، اما هنوز کشور میزبان مشخص نشده و فرصت خوبی تا آن زمان دارم تا آمادگی ام را به حد بالایی برسانم.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا