اولین همایش ملی زنان و حیات اجتماعی برگزار شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، دکتر محمدحسین چاووشیان درخصوص همایش ملی زنان و حیات اجتماعی بیان کرد: این همایش اجتماعی در تاریخ ۲۸ ماه جاری توسط موسسه اسوه‌های دانش‌آفرین و تحت حمایت سیویلیکا(دایره المعارف تخصصی همه رشته‌ها) برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهدشد و علاقمندان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

چاووشیان خاطرنشان کرد: کداختصاصی این کنفرانس NCWSL۰۱ بوده و حوزه‌های تحت پوشش این همایش نیز شامل علوم اجتماعی می‌باشد، موسسه اسوه‌های دانش‌آفرین با حمایت سیویلیکا هم برگزاری این پویش را برعهده دارند.

مدیر موسسه فرهنگی خاتم از امکان چاپ کلیه مقالات پذیرش‌شده در سایت سیویلیکا و کتاب همایش خبر داد و شهر برگزاری این همایش ملی را تهران اعلام کرد.

وی درخصوص محورهای همایش اظهارکرد: محورهای این همایش ملی بر روی بانوان تمرکز دارد و شامل مواردی همچون زنان و مشارکت در سیاستگذاری و برنامه ششم توسعه، زنان و مشارکت در علم و دانش، زنان و تکنولوژی و فناوری و زنان و راهکارهای مشارکت اجتماعی در جامعه می‌شود.

چاووشیان در پایان بااشاره به حوزه‌های مشارکت این همایش که در تهران برگزار می شود، گفت: حوزه‌های مشارکتی شامل رشته‌های حقوق، فقه و حقوق، روان‌شناسی و مشاوره، مدیریت شهری، مدیریت کارآفرینی، مطالعات زنان وخانواده، علوم اجتماعی، جامعه‌شناسی، زیست، علوم سیاسی، اقتصاد و اشتغال و سایر علوم مرتبط با زنان می‌شود.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا