حمید نیک طبع: ایران ویژند؛ بستری برای معرفی دستاوردهای طراحان لباس است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مسئول کمیته صنعت جشنواره مد و لباس فجر گفت: ایران ویژند دستاوردهای طراحان کشور را در نمایشگاه مد‌ و لباس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید نیک طبع، مسئول کمیته بخش صنعت یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: ایران ویژند، رویدادی مهم در راستاییازدهمین نمایشگاه بین المللی مد و لباس فجر است که از دوم الی پنجم مردادماه برگزار می شود.

به گفته مسئول کمیته بخش صنعت یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، ایران ویژند، دستاوردهای طراحان خوب کشور را دراین بازه زمانی در نمایشگاه بین‌المللی مد‌ و لباس فجر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد و همه تولیدکنندگان، دوزندگان وفروشندگان و به طور کلی، دست اندرکاران این حوزه می توانند در رویداد ایران ویژند شرکت کنند چراکه اتفاق های جدیدی در اینخصوص، در حال انجام است.

نیک طبع می‌گوید: اتفاقی که در ایران ویژند شاهد آن خواهیم بود، این است که برندهای خوب کشور که سابقه طولانی و از کارگروه مد ولباس مجوز دارند در این رویداد مهم شرکت می کنند و درواقع، ایران ویژند، فرصت خوبی برای شناسایی طراحان خوب ما در هنر – صنعت مد و لباس است. زیرا آن ها می توانند طرح های ایرانی اسلامی خود را عرضه کنند و از این طریق، درصدد برطرف کردن نیازجامعه اسلامی در حوزه پوشاک برآیند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا