برگزاری نشست اتحادیه‌های فعال در عرصه مد و پوشاک

اتحادیه‌های فعال در عرصه مد و پوشاک با هدف معرفی نوآوری‌های جدید جشنواره دوازدهم مد و لباس فجر جلسه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲ جلسه‌ای با حضور اتحادیه‌های فعال در عرصه مد و پوشاک با هدف معرفی و نوآوری‌های جدید جشنواره دوازدهم مد و لباس فجر در شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار کرد.

در این نشست، نوآوری‌های جشنواره و تعامل با انجمن‌ها و اتحادیه‌ها و جلسات مستقیم با نمایندگان هر بخش تا اثر بخشی خوبی در زنجیره تأمین پوشاک بررسی شد.

نمایندگان ویژند‌ها و همچنین رئیس و برخی از نمایندگان انجمن‌های طراحان پارچه و لباس ایران و صنایع پوشاک ایران از مدعوین این جلسه بودند و اظهار رضایت کردند از اتفاق جدیدی که در حال شکل گیری است و پیگیری‌های شورا در حل مشکلات این صنعت و ویژند‌ها و جلسات بیشتر و مستقیم را راه گشای موفقیت در این مسیر دانستند و حضور در این جشنواره که با نوآوری‌هایی از این قبیل شروع شده را به فال نیک گرفتند و در ادامه امیدوار به نتایج مثبتی در عرصه تولید و توزیع پوشاک ایرانی اسلامی و همچنین حضور برند‌ها در بازار‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شدند.

شایان ذکر است دوازدهمین جشنواره ملی مد و لباس فجر زمستان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و دستیابی به فراخوان از طریق روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور اقدام نمایند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا