خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری زنجان افتتاح شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: خانه‌های فناور محیط زیست با هدف شناسایی فناوری‌های نوین محیط زیستی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در راستای کمک به کاهش معضلات حوزه محیط‌زیست راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از فارس، محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان زنجان در حاشیه مراسم افتتاح خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانه‌های فناور محیط زیست با هدف شناسایی فناوری‌های نوین محیط زیستی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان در راستای کمک به کاهش معضلات حوزه محیط‌زیست راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تصریح کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان که در زمینه حفاظت از محیط زیست طرح و ایده داشته باشند می‌توانند از طریق خانه فناور محیط زیست پارک علم و فناوری جهت اجرایی کردن آن اقدام و به حفاظت از محیط زیست کمک کنند.

وی با بیان اینکه توسعه خانه‌های فناور محیط زیست در سطح استان در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد، ادامه داد: به زودی خانه‌های فناور محیط زیست در دانشگاه‌های استان افتتاح خواهد شد تا از ظرفیت اساتید و دانشجویان در امر حفاظت از محیط زیست بهره‌مند‌ شویم.

یافتیان با بیان اینکه همه افراد جامعه باید در امر حفاظت از محیط زیست سهیم باشند و احساس مسئولیت کنند، خاطر نشان کرد: هر فرد به سهم خود می‌تواند در حفاظت از محیط زیست نقش داشته باشد ولی نخبگان، اساتید دانشگاه و دانشجویان نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری می‌توانند در این زمینه داشته باشند که انتظار داریم خانه‌های فناور محیط زیست بتواند از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کند.

در ادامه این مراسم، عباسعلی زمانی، رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه در پارک علم و فناوری استان به مسئله محیط زیست توجه ویژه‌ای داریم، اظهار داشت: با افتتاح خانه فناور محیط زیست تلاش می‌کنیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور که طرح‌های محیط زیستی داشته باشند برای بهبود وضعیت محیط زیست استان استفاده کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه یک شرکت فناور فعال در حوزه محیط زیست در پارک علم و فناوری استان مستقر و فعال است، افزود: از شرکت‌های فناور و دانش بنیان که طرح‌های محیط زیست داشته باشند از طریق اعطای وام مناسب، استقرار در پارک علم و فناوری و معرفی به سازمان‌ها و نهادهای مرتبط حمایت لازم صورت می گیرد.

گفتنی است؛ در حاشیه مراسم افتتاح خانه فناور محیط زیست در پارک علم و فناوری استان زنجان، تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان و پارک علم و فناوری استان به منظور همکاری متقابل در راستای حفاظت از محیط زیست و استفاده از توانمندی و ظرفیت‌ اجرایی، علمی و آموزشی دو مجموعه امضاء و مبادله شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا