تلاش «دکتر محمد حاتمی» برای حمایت از مراکز و دفاتر خدمات روان‌شناسی و مشاوره

انتشارات موفقیت‌شناسی

دکتر حاتمی از ریاست جمهوری درخواست اعطای تسهیلات کم‌بهره کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره طی نامه‌ای به دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهوری خواستار اعطای تسهیلات کم‌بهره به مراکز و دفاتر خدمات روان‌شناسی و مشاوره شد. متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم ریاست جمهوری

با سلام و تحیت و آرزوی سلامت برای حضرتعالی؛

احتراماً؛ به‌دلیل شرایط فشار روانی دوران کرونا نرخ اختلالات روانی-اجتماعی اکنون افزایش یافته است و مردم نیازمند خدمات روان‌شناسی و مشاوره و گفت‌وگو هستند. جهت استحضار بیش از 9 هزار دفتر و مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره تحت نظر این سازمان فعالیت می‌نمایند و در دوران کرونا خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم داده‌اند. متأسفانه به‌دلیل افزایش نرخ کرایه دفاتر و مراکز و سایر مخارج بیش از 30 درصد این دفاتر و مراکز تعطیل شده و این مشکل در حال فزونی است.

جناب آقای دکتر؛ عدم توجه به مسأله سلامت‌روان و پیشگیری خصوصاً در دوران پساکرونا در آینده خسارت‌هایی به مراتب بالاتر از دوران کرونا متوجه دولت و مردم می‌نماید. افزایش اختلالات روانی، سوگ پایدار و آسیب‌های روانی-اجتماعی، امنیت روان شهروندان به مخاطره و کارآمدی و بهره‌وری ملی را کاهش می‌دهد.

تقاضا دارد؛ به‌عنوان یک اقدام عاجل حداقلی برای جلوگیری از تعطیلی مراکز و دفاتر دستور فرمائید، در صورت امکان تسهیلات کم‌بهره برای این مراکز و دفاتر در نظر گرفته شود تا روان‌شناسان و مشاوران نقش تاریخی خود را در شرایط پساکرونا بتوانند در ذیل توجهات دولت مردمی به انجام برسانند.

از دستوری که می‌فرمائید، سپاسگزارم
محمد حاتمی
رئیس سازمان


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا