واگذاری مسئولیت تربیت از صفرسالگی به آموزش و پرورش

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، محسن حاجی میرزایی در نشست هم اندیشی با مدیران زن آموزش و پرورش با بیان اینکه ما یک داشته هایی داریم و یک نداشته هایی گفت: همه انسان ها همینطور هستند. وقتی درباره زنان هم صحبت میشود بحث دارایی ها و نداشته ها می تواند مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در تجربه مدیریتی ام برایم روشن شده که تمرکز بر نداشته ها آنقدر ذهن را تسخیر می کند که از داشته ها غافل می شویم. اصولا عدالت در برخورداری ها بویژه آموزش، به عنوان زیربنای عدالت در جامعه شناخته می شود و فرصت برابر در اختیار افراد قرار دادن می تواند زمینه ساز موقعیت ها و منزلت های برابر باشد و باید این کار را از سنگ بنای اول خوب انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه گام های خوبی در این زمینه برداشته شده و فرصت یادگرفتن و آموزش باکیفیت را در اختیار بخش عظیمی از کسانی که در سن آموختن هستند قرار دادیم عنوان کرد: تلاش ما این است که دسترسی همگان را به آموزش باکیفیت فراهم کنیم. بنابراین تاکید، سفارش و در خواست می کنم همکاران هر تلاشی می توانند به کار ببندند تا فاصله های ایجاد شده طی زمان های طولانی برطرف شود و از ظرفیت بانوان برای پیشبرد امور استفاده موثرتری کنیم.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا