فاطمه گریوانی: زنان موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی شناسایی و معرفی می‌شوند

انتشارات موفقیت‌شناسی

مسئول کارگروه الگوی سوم وزارت کشور از شناسایی و معرفی زنان موفق در زمینه خانواده و حضور موثر اجتماعی به‌عنوان الگوی سوم زن مسلمان ایرانی به جامعه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، فاطمه گریوانی ۹ شهریور در نشست کارگروه الگوی سوم در اردبیل اظهار کرد: با توجه به طرح الگوی سوم برای زنان مسلمان ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، زنان مسلمان الگوی سومی همزمان با ایفای نقش مادری و همسری، در جامعه نیز با حفظ کرامت انسانی نقش فعالی دارند و در این راستا باید حمایت‌های لازم از این زنان برای موفقیت در نقش‌های مادری و اجتماعی انجام پذیرد.

وی با اشاره به تعدادی از زنان نمونه و الگوی سومی در سطح کشور، خواستار شناسایی و معرفی چنین بانوانی در استان به بانوان جوان شد و گفت: توانمندسازی بانوان و ارتقای عزت نفس آنان دارای اهمیت بوده و برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی و موفقیت در زمینه الگوی سوم ضروری است.

در ادامه فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز اظهار کرد: زن ایرانی به تعبیر مقام معظم رهبری متفاوت از زن غربی و شرقی بوده و در عین این‌که از کیان خانواده نگهبانی می‌کند، در حوزه‌های اجتماعی نیز با عفاف و حجاب فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه زنان در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با پشتیبانی‌های خود از تمامیت ارضی و دین و امنیت کشور محافظت کردند، اضافه کرد: جایگاه بانوان در این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتقا یافته و نظام توحیدی جمهوری اسلامی به مدیریت زنان در مسئولیت های مختلف اعتماد دارد.

محمدلو یادآور شد: اداره امور بسیاری از دستگاه های اجرایی و مدیریت امور تعدادی از سازمان ها با اعتماد کامل به زنان سپرده شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل همچنین برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان به تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس در قالب این کنگره یادآور شد و افزود: برای تبیین نقش بانوان اجلاسیه‌های مختلفی در راستای نقش زنان برگزار شده و یادمان بانوان شهید نیز در پارک بانوان اردبیل نصب شده است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا