موفقیت یخ‌نورد ایرانی در کسب مدال طلای مسابقات جام جهانی کره جنوبی

انتشارات موفقیت‌شناسی

ملی پوش یخ‌نوردی ایران در مسابقات جام جهانی کره جنوبی در بخش سرعت به مدال طلا دست یافت و سه مدال در بخش مسابقات آسیایی نیز به ایران رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در جریان مسابقات یخنوردی جام جهانی که در چونگ‌سونگ کره جنوبی درحال برگزاری است، «محسن بهشتی» یخ‌نورد ایرانی به مدال طلا و عنوان قهرمانی ماده سرعت دست یافت. در این ماده ورزشکاران رومانی و مغولستان به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند.محسن بهشتی با مجموع زمان ۱۱.۵۳ بر روی دو مسیر (مسیر یک ۵.۸۴ – مسیر دو ۵.۶۹) در مرحله نیمه‌نهایی بهترین رکورد ادوار جام‌های جهانی یخنوردی را به ثبت رساند.

در بخش بانوان نیز شبنم اسدی موفق به کسب رتبه پنجم جام جهانی در ماده سرعت شد. او همچنین در ماده لید با کسب رتبه یازدهم جام جهانی موفق به کسب عنوان چهارم آسیا در این ماده شد.

محمدرضا صفدریان دیگر ملی پوش یخ‌نوردی ایران که در ماده لید به فینال جام جهانی راه یافته بود، در نهایت موفق به کسب عنوان چهارم شد. 

همچنین در بخش مسابقات آسیایی، محسن بهشتی، محمدرضا صفدریان و شبنم اسدی که در رقابت های جام جهانی و همزمان قهرمانی آسیا با حریفان رقابت کردند، موفق به کسب نشان‌های  طلا، نقره‌ و برنز آسیا شدند.

محسن بهشتی و محمدرضا صفدریان در ماده سرعت قهرمانی آسیا به ترتیب به نشان‌های طلا و برنز دست یافتند و شبنم اسدی نیز در ماده سرعت موفق به مدال نقره شد.

به گزارش ایسنا، شهر چونگ‌سونگ کره جنوبی میزبان نخستین مرحله از مسابقات جام‌های جهانی یخ‌نوردی و هم‌چنین مسابقات قهرمانی قاره آسیا ۲۰۲۳ است. 
در این رقابت‌ها ۹۰ ورزشکار از ۱۷ کشور جهان، از جمله سه ورزشکار از کشور ایران ‌حضور یافتند. 

«محسن بهشتی» و «محمدرضا صفدریان» دارندگان مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات حضور داشتند و در بخش زنان نیز «شبنم اسدی» به رقابت با حریفان پرداخت. 

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا