حمید کشکولی: سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه‌اندازی خواهد شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری متقاضیان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «حمید کشکولی»، سی‌ام بهمن در اولین کمیته اجرایی مدیریت دانش، اظهار کرد: سامانه ثبت تجارب مدیریتی به زودی راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری متقاضیان خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیران و کارشناسان شاغل در واحدهای مختلف استانداری می‌توانند تجارب و ایده‌های سازنده خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

کشکولی ادامه داد: انتخاب و تأیید ایده‌ها و تجارب کاربردی توسط خبرگان منتخب مرتبط با موضوع مطلب ارائه شده انجام خواهد شد.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: ثبت این تجارب و ایده‌ها می‌تواند یک مسیر راهبردی مناسب برای مدیران و کارشناسان فعلی و آینده دستگاه باشد.

وی تأکید کرد: طراحی ساختار مناسب در راستای دانش‌مند بودن برنامه‌های مدیریتی و عملیاتی دستگاه‌ها یکی از عناصر کلیدی توسعه است.

کشکولی افزود: ساختار راهبردی و اجرایی برنامه مدیریت دانش که نقش‌هایی برای مدیران ستادی و معاونت‌ها در آن مطرح شده از مهم‌ترین عناوین تشریح شده در این کمیته بودند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: مدیریت دانش با بهره‌گیری از دارایی‌های دانشی نقش مهمی در پیشرفت و تعالی دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کند، این برنامه با افزایش بهره‌وری و اثربخشی فرآیندها بهبود خدمات دستگاهی را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: بهبود تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در سطوح مختلف سازمان و راهکارهای مشخص به دنبال شناسایی، نگهداری، تسهیل و توسعه منابع دانشی است، در وزارت کشور با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد حوزه‌های وظیفه و تأثیر مستقیم عملکرد این وزارتخانه در سطح معیشت، رفاه و امنیت جامعه شناسایی منابع دانشی در کنار استخراج مسائل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا