۳ استفاده کارآفرینانه از هوش مصنوعی که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند

هوش مصنوعی این قدرت را دارد که کسب‌وکار شما را متحول کند. می‌توان از آن برای همه چیز از خدمات مشتری گرفته تا فروش استفاده کرد، و همچنین پیاده‌سازی آن آسان است. هوش مصنوعی در حال حاضر در برخی صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به تازگی شروع به تبدیل شدن به جریان اصلی در مشاغل کوچک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از کارآفرینی پرس، ما در حال بررسی برخی از بهترین راه‌هایی هستیم که هوش مصنوعی می‌تواند برای شما به عنوان یک کارآفرین مفید باشد. با بهره‌گیری از این ایده‌ها، در کسب‌وکار خود به موفقیت دست خواهید یافت.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی یک سیستم کامپیوتری است که می‌تواند کارهایی را انجام دهد که معمولا برای انسان بسیار پیچیده تلقی می‌شوند. در حال حاضر این پیشرفته‌ترین فناوری است و در بسیاری از صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود.

سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند به‌طور مستقل از محیط اطراف خود بیاموزند، و این همان چیزی است که آن‌ها را برای تجارت شما بسیار ارزشمند می‌کند. برنامه‌های هوش مصنوعی برای حل مشکلات با جمع‌آوری اطلاعات یا انجام وظایف به تنهایی تنظیم شده‌اند. آن‌ها قادرند حجم وسیعی از داده‌ها را به‌سرعت تجزیه و تحلیل کنند و بر اساس الگوهایی که در طول زمان آموخته‌اند تصمیم بگیرند.

سه بهترین کاربرد هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به‌ویژه در عصر دیجیتال، ابزار مهمی برای کارآفرینان است. همان‌طور که هوش مصنوعی رایج‌تر می‌شود، به شما کمک می‌کند تا تجارت خود را به‌طور تصاعدی توسعه دهید. در اینجا سه راه وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند به شما در موفقیت کمک کند:

  1. خدمات مشتری

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکار کوچک، خدمات مشتری است. هوش مصنوعی این توانایی را دارد که به‌سرعت تشخیص دهد، مشتریان به‌دنبال چه چیزی هستند و مشکلات آن‌ها را به‌طور موثر حل کند. اگر کارکنان خدمات مشتریان شما در تلاش هستند تا به تمام درخواست‌های مشتریان شما پاسخ دهند، هوش مصنوعی ممکن است پاسخ‌گو باشد.

  1. تجزیه و تحلیل پیش‌بینی

یکی دیگر از مزایای هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده است. این به شما کمک می‌کند تا پیش‌بینی کنید که چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه‌ای در مورد نحوه راهبرد استراتژیک کسب‌وکار خود بگیرید. شما همچنین می‌توانید از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی برای اهداف فروش یا بازاریابی استفاده کنید، که آن را به ابزاری ارزشمند برای زرادخانه هر کارآفرین تبدیل می‌کند.

  1. ورود خودکار داده‌ها

روش دیگری که هوش مصنوعی می‌تواند به شما در اجرای کارآمدتر کسب‌وکار کمک کند، ورود خودکار «داده» است. بارگذاری داده‌ها در یک صفحه گسترده کار خسته کننده‌ای است. کارهایی مانند این اغلب فراموش می‌شوند یا به تأخیر می‌افتند تا زمانی که در تاریخ بعدی زمانی که ضرب‌الاجل‌ها نزدیک می‌شوند مورد نیاز باشند. با ورود خودکار داده‌ها، نیازی به نگرانی در مورد فراموش کردن بارگذاری ستون‌های اطلاعاتی وجود ندارد.

یافتن بهترین راه‌حل هوش مصنوعی برای کسب‌وکار شما

انواع مختلفی از ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد، بنابراین مهم است که بهترین ابزار را پیدا کنید. به‌عنوان مثال، اگر در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید هستید، برنامه‌هایی به‌طور خاص برای استارت‌آپ‌ها وجود دارد. یا اگر شرکت شما حضور اینترنتی قوی ندارد، می‌توانید از چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای اهداف خدمات مشتری استفاده کنید. آن‌ها می‌توانند به سوالات پاسخ دهند و اطلاعاتی در مورد شرکت شما در اختیار مشتریان بالقوه‌ای قرار دهند که از طریق رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل با شما تماس می‌گیرند.

برنامه‌هایی وجود دارند که ممکن است به خدمات مشتری یا فروش کمک کنند، در حالی که برخی دیگر به توسعه وب یا اتوماسیون بازاریابی کمک می‌کنند. راه‌حل‌های هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد. فقط مسئله یافتن مورد مناسب است.

کدام صنایع از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟

بر اساس نظرسنجی اخیر “TechRepublic”، اکثر مشاغل از هوش مصنوعی برای خدمات‌رسانی به مشتریان استفاده می‌کنند. خرده‌فروشی و بانک‌داری نیز کاربران بزرگ هوش مصنوعی بودند.

همچنین در زمینه خدمات مشتری، هوش مصنوعی می‌تواند به کسب‌و‌کار شما کمک کند و این صنایع در واقع فقط سطح کاربرد هوش مصنوعی را درک کرده‌اند. هوش مصنوعی برای خدمات مشتری عالی است، زیرا به کارکنان اجازه می‌دهد تا به سرعت با مشکلات مشتریان برخورد کنند. از چت بات‌ها گرفته تا دستورات صوتی، هوش مصنوعی در همه جنبه‌های خدمات مشتری کمک می‌کند.

همچنین برای بازاریابی و فروش بسیار مفید است. برای مثال، بازاریابان برای درک بهتر درک مشتریان هدف خود و شناسایی سرنخ‌های جدیدی که با نیازهای آنها هماهنگ هستند، از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. متخصصان فروش اغلب از آن به‌عنوان راهی برای ایجاد معاملات پیچیده بدون مذاکره با هر مشتری به صورت جداگانه استفاده می‌کنند.

نتیجه

پس برای چی منتظری؟ استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکار خود را به سطح بالاتری ببرید.

مهم نیست در چه صنعتی هستید، هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند بهره‌وری و کارآمدی بیشتری داشته باشید و اگر به‌دنبال راه‌حلی برای مشکلی در کسب‌وکار خود هستید، هوش مصنوعی ممکن است پاسخی برای آن داشته باشد.

  • نویسنده: جسیکا بیلینگسلی (JESSICA BILLINGSLEY)

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
کارآفرینی پرس

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا