مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی راه‌اندازی خواهد شد

مشاور امور بانوان در شهرداری گفت: به فکر راه اندازی مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی هستیم که امیدواریم راه اندازی این مرکز به سال آینده برسد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، مریم اردبیلی مشاور امور بانوان در شهرداری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در نیمه دوم سال گفت: اولین نمایشگاه عفاف و حجاب هدی را مدتی پیش با همکاری انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کردیم و قرار است دومین دوره آن را در نیمه دوم سال (زمستان ۱۴۰۲) برگزار کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مان برگزاری نمایشگاه کاملی از تولیدات بانوان است که بخش جدی آن عفاف و حجاب به شمار می‌رود. این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه در بوستان گفت و گو برگزار می‌شود که شامل لباس، پوشاک، عبا، چادر و ملزومات حجاب و عفاف است.

مشاور امور بانوان در شهرداری گفت: با توجه به آنکه به فصل بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم، نمایشگاهی که قرار است در شهریورماه و در بوستان گفت و گو برگزار شود، محصولات موردنیاز خانواده‌ها در شروع سال تحصیلی جدید اعم از نوشت افزار و لوام التحریر عرضه می‌شود.

وی افزود: ما به دنبال راه اندازی مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی هستیم که البته تلاش مان را می‌کنیم و امیدواریم راه اندازی این مرکز به سال آینده برسد.

اردبیلی گفت: مرکز شتابدهی پوشاک ایرانی اسلامی، می‌تواند محل شتابدهی پوشاک با طراحی‌های جدید باشد. همچنین همه مجموعه داران عفاف و حجاب می‌توانند در این مرکز گردهم آیند و این فضا تبدیل به عرصه محصول و شبکه سازی آنها شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا