کاپیتان تیم ملی موتور کراس ایران: با غیرت ایرانی همه تلاش خود را می‌کنیم

انتشارات موفقیت‌شناسی

مراسم بدرقه و رونمایی از اولین تیم ملی موتور کراس ایران با حضور پیشکسوتان این رشته، قهرمانان ملی، مسئولان فدراسیون و جمعی از علاقه‌مندان و مشتاقان به موتورسواری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از موتورسیکلت نیوز، مراسم بدرقه باشکوه نخستین «تیم ملی موتور کراس ایران» به مسابقات جهانی جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ در پیست ملی و بین‌المللی موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این مراسم با نام و یاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و خاطرات برخی از قهرمانان موتورسوار جبهه‌های جنگ شروع شد و از رشادت جانبازان ایران تقدیر گردید.

خانم مهدیس حیدر نژاد گرجی یکی از اعضای تیم ملی موتور کراس ایران گفت: ۱۷ سال سن دارم و از استان مازندران، شهرستان بهشهر هستم و حدود۷ یا ۸ سال است که به‌صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت دارم.

وی عنوان کرد: سطح مسابقات خیلی بالاست و از بهترین‌های دنیا در این مسابقات حضور دارند.

عضو تیم ملی موتورکراس ایران در خصوص حضور خود در مسابقات قبلی افزود: فکر می‌کنم از سال ۱۳۹۶ و از راند اولی که برای بانوان برگزار شد به جز دوره اول همه را شرکت کردم و در همه مسابقات سکو داشتم و مقام نایب قهرمانی نیز داشته‌ام.

حیدرنژاد درباره حس خود از این مسابقات گفت: حس خوبی دارم بالاخره راید در کنار بهترین‌های دنیا یک تجربه خیلی خوب است.

وی در خصوص امکاناتی که فدراسیون در اختیار اعضای تیم ملی گذاشته است عنوان کرد: تا الان همه چیز عالی بود، اردوی خوبی بود و تمرینات داشتیم با این‌که کم بود اما خوب بود.

خانم هستی رضایی دیگر عضو تیم ملی موتور کراس کشور گفت: ۱۶ سال سن دارم و قهرمان موتور کراس ایران هستم.

رضایی عنوان کرد: ۶ سال است که به‌طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت دارم و از سن ۱۰ سالگی موتورسواری را شروع کرده‌ام.

وی افزود: دو روز مانده تا مسابقات جهانی و من تجربه این مسابقات را سال گذشته داشته‌ام و در این مسابقات شرکت کردم و رنک ۲۰ جهانی را دارم. امسال نیز خیلی خوشحال هستم که با یک تیم کامل در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیافتد. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدوارم که نتیجه خوبی را بتوانیم کسب کنیم.

هستی رضایی اظهار کرد: تا الان مسئولان خیلی خوب حمایت کردند و امیدوارم همین حمایت ادامه‌دار باشد و سال‌ها و ماه‌های دیگر نیز به این مسابقات اعزام شویم. امیدوارم همین روند پیش برود و اسپانسر‌های بیشتری بیایند و به ما کمک کنند تا انشاله دیده شویم.

رضایی افزود: از شرکت آکام موتور ابرکوه به‌خاطر تلاش و حمایتشان برای اعزام این مسابقات جهانی تشکر می‌کنم.

در ادامه علیرضا حسین‌احمدی دیگر عضو تیم ملی موتور کراس ایران گفت: از ۶ سالگی موتورسواری را شروع کردم و حدود ۴-۵ سال است که به‌صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهم.

وی در خصوص این مسابقات عنوان کرد: مسابقات جهانی «ام‌ ایکس جی‌پی» است و سطح مسابقات خیلی بالاست.

احمدی افزود: من بار اول است که به این مسابقات می‌روم ولی دوستان رفتند، تجربه دارند ولی من تجربه اولم هست.

عضو تیم ملی موتور کراس ایران گفت: احساس خوبی دارم چون در کنار قهرمانان جهان، کسانی که خیلی رتبه آن‌ها بالاست هستیم.

وی در خصوص امکانات فدراسیون عنوان کرد: امکانات خوب بود و چند روز نیز اردو برگزار شد.

امیرضا ثابتی‌فر کاپیتان تیم ملی موتور کراس کشور گفت: ۲۹ سال سن دارم و تقریبا ۲۵ سال است که در این رشته فعالیت می کنم (از ۴ سالگی).

کاپیتان تیم ملی افزود: این مسابقات ورلد چمپیون هست و مسابقه‌ای است که در قاره اروپا برگزار می‌شود (لیگ اروپا) ولی این‌که می‌گویم ورلد چمپیون هست آزاد است از هر قاره‌ای دیگری و از هر کجای دنیا می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

ثابتی‌فر گفت: به لطف خدا در این ۲۹ سال سن تقریبا شاید حدود سی یا سی و خورده‌ای مسابقات برون مرزی، بین‌المللی و قاره‌ای رفته‌ام و حتی همین مسابقه ورلد چمپیون و جهانی حدودا شاید دو سه مسابقه اولی که تجربه نداشتم ما بقی را توانسته‌ام بر روی سکو باشم و افتخارآفرینی کنم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص احساسش عنوان کرد: این موضوع اتفاق خوبی است و از این بابت خوشحالم و اتفاق خوبی برای همه ورزشکارهاست که بتوانند عازم مسابقات شوند و افتخارآفرینی کنند و بنده هم به شخصه مجددا از این موضوع خوشحالم که توانسته‌ام در قالب تیم ملی عازم شوم و باز هم در میدان برای کشور و پرچمم افتخار کسب کنم.

ثابتی‌فر در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از مردم و مسئولان دارید گفت: انتظار که نمی‌شود گفت ولی می‌توانیم درخواست داشته باشیم که با توجه به اوضاعی که هست شرایط و بستر برای ورزشکارها بهتر و فراهم‌تر شود. چه بسا که این امر باعث می‌شود که استعدادها و توانایی‌های آن ورزشکار بیشتر و شکوفاتر شود و این موضوع می‌تواند مثبت باشد برای کشور عزیزمان و افتخارات بیشتری باشد. ما فقط می‌توانیم همین درخواست را داشته باشیم. البته نه تنها به شخصه برای رشته خودمان بلکه برای همه رشته‌ها این درخواست را داریم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص رضایت از امکاناتی که فدراسیون در اختیارشان گذاشته است گفت: برای این مسابقه تقریبا بله، ولی می‌شود شرایط بهتر باشد. خب این مسابقه بزرگی است و یکسری بسترها و شرایط شاید اصلا در کشور ما موجود نباشد. از نظر موتورسیکلت و از نظر پیست شرایطی را نداریم که حتی ذره‌ای با آن طرف برابری کنیم. شاید حتی این مسابقه‌ای هم که ما عازم هستیم واقعا خیلی از شرایطمان با آن‌ها یکی نیست ولی خب به هرحال آن عرق و غیرت ایرانی در ما هست و به شخصه چه من و چه بچه‌های تیم می‌دانم که همه تلاش خود را می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
موتورسیکلت نیوز

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا