کمان‌داران لیگ برتر بانوان معرفی شدند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت در بخش بانوان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند. در هفته سوم ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتادسازه با نتیجه مشابه ۵ بر صفر به ترتیب مقاومت عاشوری آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند. در هفته چهارم این رقابت‌ها نیز فولاد مکران ۳ بر ۲ آکادمی راد را شکست داد و دانشگاه آزاد نیز با نتیجه ۴ بر  یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در ادامه این رقابت‌ها و در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه ۴ بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان نیز ۳ بر ۲ برابر هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید. در هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی ۳ بر ۲ فولاد مکران را شکست داد و مس کرمان ۵ بر صفر محبوب تهران را مغلوب خود کرد، آکادمی راد نیز ۴ بر یک برابر هیئت چهارمحال و بختیاری به برتری رسید.

در مسابقات این هفته مهتا عبداللهی از دانشگاه  آزاد، شیوا شجاع مهر از اشتاد سازه و آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد در ریکرو و گیسا بایبردی از آکادمی راد، راحله فارسی از مس کرمان و پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی در کامپوند بهترین امتیازات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا