پاسخ رئیس بنیاد ملی نخبگان به ابهامات جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی

رئیس بنیاد ملی نخبگان در اظهاراتی به برخی ابهامات و سوالات درباره جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، حسین افشین با اشاره به ساز و کار اجرایی جذب نخبگان گفت: بخشی از تأخیرها در اجرای برخی فراخوانهای جذب نخبگان در دانشگاهها و دستگاههای اجرایی ناشی از محدودیت پستهای سازمانی و اعلام نیاز دستگاهها بوده است.
وی افزود: پیگیر تحقق تعهدات باقی مانده هستیم تا فراخوانهای بعدی نیز با جدیت اعلام و پیگیری شوند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تعیین تکلیف درخواستهای معوق و ایجاد سازوکارهای مؤثرتر برای جذب و نگهداشت نخبگان با جدیت دنبال میشود.
وی افزود: خوشبختانه فرهنگ بهرهمندی از نیروی انسانی نخبه در ساختار اجرایی کشور به تدریج در حال ترویج است و سهم دستگاههای اجرایی از به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از زیستبوم نخبگان، رو به افزایش است.
انتهای پیام/



