درباره بخشی از خدمات ارائه شده در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

نمایشگاه مجازی قرآن کریم در دو بخش فروشگاهی و محتوایی فعالیت خود را آغاز کرده است، موسسه دانش‌بنیان «مهاد»، نرم‌افزار «فیدیبو» و مرکز مشاوره اسلامی آیه از جمله مراکزی هستند که جدیدترین محصولات خود را با تخفیف ویژه به نمایشگاه مجازی قرآن آورده‌اند.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایکنا، فعالیت نمایشگاه مجازی قرآن کریم از روز یازدهم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا اواخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد. این دوره از نمایشگاه در دو بخش فروشگاهی و محتوایی برپا شده است. در ادامه به معرفی گوشه‌هایی از بخش محتوایی پرداخته شده است.

«قصه‌های قرآنی» برای کودکان

یکی از موضوعات حاضر در بخش محتوایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم، نرم افزار قصه‌های قرآنی است، این نرم افزار که از سوی موسسه دانش بنیان «مهاد» ارائه شده است، مجموعه‌ای از بازی‌ها و قصه‌های تعاملی برای کودکان ۶ تا ۹ سال است.

حمید افسری، مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان مهاد که با اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور یافته است، درباره فعالیت این موسسه اظهار کرد: موسسه دانش‌بنیان مهاد ۱۵ سال است که در زمینه تولید بازی، انیمیشن و اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می‌کند.

وی افزود: کار ایده‌پردازی پروژه دانش‌بنیان اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی» از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و به تازگی کار نشر آن حتی خارج از کشور انجام شده است؛ تاکنون ۸۰ هزار مخاطب فعال داشته‌ایم و ۲۵۰ هزار مخاطب هم محصول را مشاهده و نصب کرده‌اند.

مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان مهاد گفت: پروژه دانش‌بنیان اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی» مجموعه‌ای از بازی‌ها و قصه‌های تعاملی است که به ۱۵ زبان بین‌المللی تولید شده و در حال حاضر در داخل و خارج از کشور در حال انتشار است.

افسری تأکید کرد: ویژگی خاص اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی» این است که برای کودکان ۶ تا ۹ سال طراحی شده است؛ مخاطب می‌تواند در یک کتاب سه بعدی تعاملی، داستان پیامبران را مشاهده کرده، خودش تعامل کند و به جای پیامبران مأموریت‌ها را انجام دهد و قصه را با نقش‌آفرینی خودش به پایان برساند.

وی ادامه داد: شرایطی فراهم شده تا این محصول (اپلیکیشن قصه‌های قرآنی) با ۱۰ قصه رایگان در اختیار تمام مخاطبین این اپلیکیشن و کسانی که از نمایشگاه مجازی قرآن کریم بازدید می‌کنند، قرار بگیرد؛ همچنین مخاطبین می‌توانند در بخش مسابقه شرکت کنند و از جوایزی که معاونت نمایشگاه در نظر گرفته، بهره‌مند شوند.

مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان مهاد تصریح کرد: در اپلیکیشن «قصه‌های قرآنی» ۲۰ قصه وجود دارد؛ همچنین تعدادی مسابقه در درون قصه‌ها وجود دارد؛ ما به‌ مناسبت برگزاری این نمایشگاه نیمی از قصه‌ها یعنی ۱۰ قصه را رایگان کرده‌ایم و بخش مسابقه هم براساس همین قصه‌ها برگزار می‌شود.

خدمات ویژه «فیدیبو» / ۴۰ درصد تخفیف

یکی دیگر از مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه مجازی قرآن کریم،‌ نرم افزار «فیدیبو» است که خدمات ویژه‌ای را برای مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تعریف کرده است.

مهدی محب‌علی، مدیر روابط عمومی نرم افزار «فیدیبو» درباره فعالیت این نرم‌افزار، اظهار کرد: از سال ۹۳ فعالیت خودمان را شروع کرده‌ایم و در حال حاضر در زمینه فروش کتاب صوتی و الکترونیکی، پادکست و مجله الکترونیکی فعالیت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی نمایشگاه قرآن هم حضور داشته‌ایم، گفت: در این دوره به‌صورت ویژه در خدمت بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم هستیم.

مدیر روابط عمومی نرم افزار فیدیبو تصریح کرد: فیدیبو این امکان را فراهم کرده تا تمامی بازدیدکنندگان نمایشگاه مجازی قرآن کریم بتوانند از بین ۱۰ کتاب که در اپلیکیشن قرار دارد، به‌عنوان هدیه، دو کتاب را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

محب‌علی در پایان با بیان اینکه برای تمامی کتاب‌های مذهبی و قرآنی ۴۰ درصد تخفیف گذاشته‌ایم، بیان کرد: در هر روز اشتراک سه ماهه «فیدی پلاس» به ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان اهدا خواهد شد.

تخفیف ۵۰ درصدی دوره‌های آموزشی مرکز مشاوره اسلامی آیه

مرکز مشاوره اسلامی آیه از جمله مراکز حاضر در نمایشگاه مجازی قرآن کریم است که فعالیت‌هایی از برگزاری دوره‌های روانشناسی با رویکرد اسلامی تا ارائه مشاوره خانواده و … را در دستور کار دارد.

سیداحمد طباطبایی، مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه درباره فعالیت این مرکز، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز تخصصی روانشناسی تخصصی در تهران وجود نداشت، مرکز مشاوره اسلامی آیه با مجوز مراجع ذیصلاح در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد تا پناهگاه خانواده‌های متدین و مذهبی در حوزه مشاوره و روانشناسی باشد.

وی تأکید کرد: طی سال‌های اخیر دوره‌های مختلف روانشناسی را با رویکرد اسلامی برگزار کرده‌ایم؛ در پایان این دوره‌ها مدارک معتبر پایان دوره نیز ارائه شده است که بسیاری از شرکت‌کنندگان با همین مدارک در مراکز علمی و مدارس مشغول به فعالیت شده‌اند.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه با اشاره به اینکه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، دوره‌های مختلفی را با رویکرد اسلامی برگزار می‌کنیم، گفت: در این دوره‌ها از اساتیدی با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترای روانشناسی استفاده شده است.

طباطبایی تصریح کرد: در بخش آموزش، ۱۵ دوره را با مدت زمان‌های مختلف برگزار می‌کنیم که به ‌دلیل برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن، این دوره‌ها با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش مشاوره، در حیطه‌های ازدواج، خانواده، فرزندپروری، اختلالات بالینی و … مشاوره ارائه می‌شود؛ نکته مهم این است که ۳۰ دقیقه ابتدایی مشاوره‌ها تا ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایکنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا