نخستین هنرستان مهارت در یزد افتتاح شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

همزمان با نواخته شدن زنگ مهارت و مشارکت، نخستین هنرستان مهارت استان یزد در کارخانه یزدلوله راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «مهران فاطمی» استاندار یزد روز یکشنبه در مراسم افتتاح این هنرستان مهارت گفت: راه‌اندازی هنرستان‌های مهارت باعث می‌شود تا دانش آموزان از همان بدو تحصیل در کنار دانشی که فرا می‌گیرند، با مهارت آموزی در محیط‌های فنی، مشغول به کار شوند.

وی از صدور مجوز چند هنرستان مهارتی دیگر در استان یزد خبر داد و تصریح کرد: به زودی هنرستان شبانه روزی چادرملوی اردکان هم در محل این واحد تولیدی آغاز به کار خواهد کرد.

استاندار با اشاره به ضرورت کاهش بیکاری در جامعه اظهار داشت: مسیر ما حرکت کردن به سمت دانشگاه‌های کارآفرین و مدارس کارآفرین و مهارت افزا است.

«محمد کاظم رحیمی‌نژاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جدید، در این هنرستان ۲۱ دانش آموز در رشته تاسیسات بهداشتی ساختمان مشغول به تحصیل و مهارت آموزی شدند.

وی  با اشاره به این که پرورش نیروی فنی آماده به کار، مهمترین هدف راه اندازی هنرستان مهارت است، افزود: دانش آموزان با آموزش در این هنرستان بعد از فارغ التحصیلی هم توانایی اشتغال و هم توانایی اشتغالزایی و کارآفرینی خواهند داشت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا