دانشگاه علامه طباطبائی در دهمین جشنواره ملی رویش ۳ مقام کسب کرد

انتشارات موفقیت‌شناسی

کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه علامه طباطبائی در دهمین جشنواره ملی رویش، ویژه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه‌های سراسر کشور، موفق به کسب سه مقام برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، دهمین جشنواره ملی رویش، ویژه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه‌های سراسر کشور، ‌با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی دانشجویی و کارشناسان و مدیران حوزه‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور و با معرفی ۸۰ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

در این رویداد فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب دو مقام برگزیده در حوزه فردی و یک مقام برگزیده در حوزه گروهی شدند.

برگزیدگان حوزه فردی:

 نیکا شمس کلائی کسب مقام اول در بخش ارائه اجرا
 محبوبه عبداللهی کسب مقام اول بخش ادبی نثر ادبی

برگزیده حوزه کانونی:

کانون مهدویت کسب مقام کانون برگزیده 

 سه هزار و ۵۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده بود که بیشتر آثار ارسال شده، در بخش‌های شعر، موسیقی، فیلم‌های مستند، گرافیک، عکس، هنرهای تجسمی و فعالیت‌های گردشگری بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، دهمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور ۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا